[MOV] tips gevraagd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

renskesanne

[MOV] tips gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-13 06:52

hey iedereen ik had gister een filmpje gemaakt en ik wil graag weten wat jullie er van vinden. graag opbouwend commentaar dat ik het zelf ook begrijp :D .

o ik gebruik gewoon windows live move maker.

renskesanne

Re: [MOV] tips gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-13 10:37

Niemand tips???

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 12:58

Mooi hoor, ik had alleen alles of niets met paars effectje gedaan. Dat liedje <3

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-13 18:14

hannah41 schreef:
Mooi hoor, ik had alleen alles of niets met paars effectje gedaan. Dat liedje <3

at is geen effect ik had me camara een keer laten vallen en al staat er heel veel zon dan wordt het beeld een beetje roze/paars alleen al sta ik met me rug naar de zon toe minder.

Lynn_FDA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 18:18

Nooit jambette van voor vragen!!
( voorkom ongelukken ;) )

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-13 19:00

Lynn_FDA schreef:
Nooit jambette van voor vragen!!
( voorkom ongelukken ;) )

we doen dat altijd omdat ze het nog niet zo heel erg goed begrijpt vanaf de zijkant zijn er nu een commando vast aan het plakken. maar omdat er meestal anderen op rijden en ik niet zo veel tijd heb om vd met haar te doen.

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-13 20:13

niemand verder tips voor het filmpje?

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 20:18

Leuk filmpje hoor! Weet alleen niet of 'ie echt op UK thuis hoort. Hij is leuk voor ITP, maar echt 'kunst' is het niet.
Je zou kunnen kijken of je misschien een statief aan kunt schaffen voor je camera. Op die manier staat je camera altijd stil. Je kan dan ook je camera op beter plaatsen neerzetten. (Bvb bij die sprong staat je camera op een onhandig punt) Daarnaast zit er niet echt een 'verhaal' in je filmpje, en dat is jammer. Misschien kan je er een wat duidelijkere rode draad in maken? :)

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-13 20:22

xSwanHeart schreef:
Leuk filmpje hoor! Weet alleen niet of 'ie echt op UK thuis hoort. Hij is leuk voor ITP, maar echt 'kunst' is het niet.
Je zou kunnen kijken of je misschien een statief aan kunt schaffen voor je camera. Op die manier staat je camera altijd stil. Je kan dan ook je camera op beter plaatsen neerzetten. (Bvb bij die sprong staat je camera op een onhandig punt) Daarnaast zit er niet echt een 'verhaal' in je filmpje, en dat is jammer. Misschien kan je er een wat duidelijkere rode draad in maken? :)

ik zal kijken naar een hele nieuwe camera ook want deez wil telkes nu ook niet aan en kijk ik ook wel voor een statief. en wat bedoel je eigenlijk met een rode draad er in?

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 20:25

Met een rode draad bedoel ik een duidelijke verhaallijn. Een beetje een opbouw in je filmpje.

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-13 21:28

xSwanHeart schreef:
Met een rode draad bedoel ik een duidelijke verhaallijn. Een beetje een opbouw in je filmpje.

dakjewel voor de uitleg :)