Na een tijdje hem rustig geachtervolgd te hebben en foto's geschoten, ging hij op een meter of 5 afstand gewoon slapen haha!
1.

2.

3.

4.

Helaas niet echt een actieve blik maarja meneer (of mevrouw) wou ook gewoon slapen :tn
5.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

weet van wasberen iig wel dat als je die overdag in Amerika zag lopen ze bijna altijd Rabies hadden
@dees_daan ja ik kan er wel af en toe langs lopen maar ik weet niet hoe groot de kans is hem nog eens te zien, want ik moest toen ik terug kwam ook heel goed kijken en luisteren voordat ik 'm vond en t bos is hier grooot saskiakefie schreef:Bedankt voor de reacties! Misschien is het wel de das die elke nacht onze tuin naar de philistijnen hielp. Heb 'm toen nooit gespot@dees_daan ja ik kan er wel af en toe langs lopen maar ik weet niet hoe groot de kans is hem nog eens te zien, want ik moest toen ik terug kwam ook heel goed kijken en luisteren voordat ik 'm vond en t bos is hier grooot
Ik zal er af en toe langs lopen
Maar ik denk wel eerder dat ie uit zn winterslaap is net dan dat ie gewoon heel ziek is, want hij was wel echt heel druk opzoek naar eten en als ie ziek is denk ik dat ie eerder stil gaat zitten ergens een beetje beschut. En kan me met de temperaturen van afgelopen dagen ook wel voorstellen dat ie er nu uit is.