Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
manzano schreef:Oh ja, dat was ik ff vergeten. Extender vind ik geen optie.
De compact van mijn vriend heeft overigens een bagger film-functie. Dus dat is ook nog wel een puntje.
Het is iig een goedkopere tussenoplossing dan een 100-400mm te scoren.
manzano schreef:Omdat ik er een keer mee gewerkt heb en niet tevreden ben met de kwaliteit.
Voor time-being heb ik een extender en vind op zich de kwaliteit erg mee vallen.
. Ik heb regelmatig gehad dat onze hut niet goed op slot kon. Gelukkig deden wij verder veel dingen waarbij ik alles mee kon nemen. Één keer was dat lastig, toen heb ik gelukkig mijn cameratas bij iemand anders van de groep kunnen laten liggen die niet mee ging.
) en speciaal tweedehands via Marktplaats een 100-400 gekocht. Die zijn erg waardevast, heb die van mij voor 900 euro gekocht, maar zou hem voor hetzelfde bedrag of nog wel meer weer kunnen verkopen nu gok ik. Is het geen optie om er voor de vakantie een tweedehands te kopen en hem na de vakantie weer te verkopen? Verder had ik een 18-50 f/2.8 lens bij die vooral op onze Canon 350D zat (die had mijn vader in gebruik). Filmen hebben wij gedaan met een klein Canon Ixus (130?) cameraatje. We hadden dus 2 DSLR's bij met 2 lenzen en 1 compact camera en dit was echt al genoeg gesjouw iedere keer, maar heb wel geweldige foto's kunnen maken. Ik fotografeer overigens eigenlijk altijd nog met deze 2 lenzen en de 40D
. Had ook een Sigma 70-200 maar die gebruik ik nooit meer.
Anders heb je alleen nog maar nog meer gesjouw. Ik moet wel zeggen dat onze chauffeur stopte als we daarom vroegen. Ik was gelukkig niet de enige met een dikke teletoeter, dus we stopten regelmatig
En dan konden we gewoon in de auto gaan staan (dak was uitklapbaar) en fotograferen maar