Vorig jaar eind juli ben ik begonnen met een borduurwerk van mijn vorige pony die helaas verkocht was. Ik moest eerst zelf het patroon ontwerpen:
[UK] [ART][WIP] Borduurwerk
Vervolgens moest ik de kleuren bij de figuren uitzoeken, en op 10 augustus ben ik begonnen met borduren. Ik heb toen een nieuw topic geopend:
[UK] [ART][WIP] Borduurwerk van mijn eigen paard.. !
Ik heb hem afgemaakt op wintersport, (pag. 23), en op dit moment is hij bij de lijstenmaker zodat hij kan worden ingelijst.
Het was niet helemaal de bedoeling, maar niks hebben om te borduren is ook niets voor mij, en nu ik eenmaal zo'n gaaf werk heb van Twisk kon ik het niet laten om er ook een te maken van mijn huidige paardje Fresco. Deze twee zijn in mijn paardengeschiedenis het meest dierbaar (geweest) voor mij, en daarom vind ik het wel mooi om ze straks samen aan mijn muur te hebben hangen.
Dus opende ik een topic om mensen mij te laten helpen kiezen voor de foto die ik ging gebruiken om mijn volgende borduurwerk van te maken.
[ITP] Help mij kiezen! welke foto wordt mijn volgende borduurwerk?
De meesten vonden de derde foto het mooist, en daar was ik het wel mee eens, dus heb ik daarvoor gekozen:

Ik ben op 27 februari begonnen met het patroon.
(een deel van) de bles:

Neusje er bij:

en nog een stuk verder, zo ver ben ik nu:

Het kost heel veel tijd,, dus zal nog wel even duren voor dit patroon ook af is, maar misschien kunnen jullie mij een beetje aanmoedigen