glas graveren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

nynke_aafke

glas graveren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-13 21:57

ik ben al een tijdje zelf bezig als hobby glazen en spiegels te graveren (dit doe ik alleen voor mij zelf).

heb ik inmiddels zoveel dat ik misschien wel eens wat aan mensen wil verkopen, alleen nu zou ik graag willen weten als mensen daar wel interesse in hebben? kan ben alle maken wat je graag zou willlen (alleen echte foto's na graveren vind ik nog wel moeilijk en heb ik de juist dingen nog niet voor).

daarom zou ik graag jullie mening willen, zouden jullie als je het ziet zo iets willen aanschaffen?

ik weet niet als het hier in het juiste topic staat?!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door nynke_aafke op 28-02-13 22:16, in het totaal 3 keer bewerkt

Annefie

Re: glas graveren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:02

Misschien kan je eerst eens wat foto's tonen van wat je maakt? Dan kunnen de mensen beter inschatten wat je zoal aanbiedt en of ze daar interesse in hebben :)

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:03

ik ben ook wel benieuwd naar foto's hoe het eruit ziet, mocht het er goed uit zien zou ik er best interesse in hebben om een foto van eigen paard te laten graveren

nynke_aafke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-13 22:05

ik zal wel even ter inspiratie wat foto's plaatsen, het is niet mijn bedoeling om haar een soort van advertentie neer te zetten :) voordat ik hier problemen mee krijg

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:10

maar je vraagt wel of er belangstelling voor is, dit hangt helemaal af van de kwaliteit van het product ;) vandaar wat foto's om te kunnen beoordelen of hier animo voor is

nynke_aafke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-13 22:13

er staan nu 2 foto :) zou je eventueel interesse hebben graag via pb :)

en hoor heel graag wat ik eventueel kan verbeteren of dergelijke

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 08:47

Leuk :D
Ik deed dit vroeger vaak met mijn opa, die had ook zo'n graveer-set. Kon ik me uren mee vermaken :D
Ik ben bang dat je er nu nog niet veel geld voor kan vragen, maar ik zou zeker door gaan met oefenen van foto's natekenen :j

nynke_aafke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-13 12:06

ik moet ook nog heel veel oefenen aangezien ik nog niet heel goed kan tekenen! hoop dat ik af en toe wat leuks krijg aan opdracht dan kan ik een beter setje kopen :)