[FOTO] Knappe meid

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Rudina

[FOTO] Knappe meid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-13 16:18

Hallo,

Afgelopen weekend was ik een weekendje in Sneek bij mijn ouders, zaterdag heb ik mijn knappe nichtje
voor de lens gehad bij het Sneekermeer.
We hebben maar kort geshoot omdat het behoorlijk koud was en mijn nichtje maar een dun jasje aan had er zijn een paar leuke foto's uit gekomen ondanks het grijze weer.
Mijn nichtje is erg onzeker over haar uiterlijk, op de middelbare school is ze erg gepest omdat ze een slank figuur heeft.
Belachelijk want het is gewoon een pracht meid die voor de lens helemaal los komt! :)

Moderatoropmerking:
Foto’s verwijderd
Laatst bijgewerkt door Dreamy op 31-12-17 15:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto’s verwijderd op verzoek gebruiker

Charles

Re: [FOTO] Knappe meid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 17:18

Haha sorry ik moest grinniken toen ik je fotografienaam zag in combinatie met de foto's. Niet echt puur :D

Ik vind de foto's té bewerkt, vooral die close-ups van haar gezicht. De laatste klopt qua kleur ook niet meer in vergelijking met de eerste drie foto's.

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-13 17:24

Bedoel je haar make up met niet puur of bewerking?
Heb enkel de kleuren beetje bewerkt laatste heeft inderdaad een andere kleur, dit zou ook kunnen komen omdat we voor deze plek in de auto zijn gestapt en we een nieuwe locatie hebben opgezocht waarschijnlijk is het licht toen buiten wat veranderd werd ook al wat donkerder want heb hem het zelfde als de andere foto's bewerkt. :)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 17:46

Denk dat je nichtje blij kan zijn met deze foto's, ze zijn leuk.
De laatste foto vind ik niet mooi bewerkt, veel te warm, model komt daar nauwelijks nog natuurlijk over.

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 17:31

Schitterende meid :j, al die make-up is nergens voor nodig. Ze heeft ook nepwimpers op of heeft ze van zichzelf zulke lange?

Ik vind de foto's wat flets overkomen :o, buiten de de kleurveranderingen in je foto's.
Ook heb je direct geflits volgens mij, hierdoor vind ik dat ze een heel vlak gezicht krijgt.

De eerste foto vind ik overigens het beste :j. Daar heerst wat meer rust en afstand en vormt het meer 1 geheel.

Ik zeg nogmaals voor de lens maar dan veelmeer naturel want ik denk dat ze ontzettend fotogeniek is :)), schitterende botstructuur en ogen!

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-13 17:35

Bedankt voor je reactie Maysie,

Ik ben met de eerste foto ook erg tevreden! :)
Ze heeft inderdaad ook nog eens nepwimpers op geplakt, alhoewel ik dat zelf nog wel een mooi effect vind.

In de lente gaan we weer shooten, dan ook in het water die foto's zullen ook zeker weer gaan volgen! :)