Fantasy-schilderij voor winnares van mijn FB-actie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

CaPrIoLe`79

Fantasy-schilderij voor winnares van mijn FB-actie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-13 13:07

Een tijdje terug heb ik via facebook een share&win actie georganiseerd, waarbij een fantasy-schilderij gewonnen kon worden:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
Hieronder het resultaat. De bedoeling was het paard in een soort abstracte `dimensie`te schilderen, waarin de kijker met zijn eigen fantasie allerlei fantasiewezens kan herkennen. Of wat gewoon als bonte achtergrond gezien wordt door minder dromerige types. :=
Het paard heb ik hier niet in zijn eigen kleur afgebeeld, ik denk dat ik dat de volgende keer wel doe om hem nog wat herkenbaarder te maken voor de eigenaar?

Afbeelding

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 13:25

Ik vind m erg mooi!
ik vind de kleur van het paard ook leuk, al kan ik me voorstellen dat je als eigenaar liever de echte kleur van het paard hebt :Y)
maar ik zie er zeker wezens in :j allerlei draakjes en zo. ik vind hem dus heel leuk! :D

CaPrIoLe`79

Re: Fantasy-schilderij voor winnares van mijn FB-actie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-13 15:16

Leuk om daar een mening van een ander over te horen. Deze kleuren passen er beter bij, maar de echte kleuren maken hem herkenbaarder. Ik heb ook wel een paarse fjord in mijn fantasy-serie, maar daarbij twijfelt niemand natuurlijk over de kleur.