)De contouren heb ik expres even heel licht overgetrokken voor de verhoudingen. Dit omdat ik de tekening graag zo echt mogelijk wil hebben. Normaal teken ik alles zelf uit de losse hand

Alle details en andere dingen heb ik wel gewoon zelf getekend, uiteraard wel met voorbeeld.
Het voorbeeld:
http://oi49.tinypic.com/rvlxjt.jpg
Hier was ik net begonnen met inkleuren, zoals je ziet heb ik hier net de contouren op papier staan.

Al wat verder met de laars

Hier ben ik al een stuk verder. Nog niet tevreden met de achterste laars, hier klopt iets niet naar mijn gevoel.
(Uiteraard is tinypic weer zo aardig om mn afbeelding te draaien.. Krijg m niet recht)

En zo ver ben ik nu. Hier heb ik de details met potlood alvast uitgewerkt, dat is wat makkelijker met het inkleuren.

Overigens is hij 6 maart jarig, ik moet hem dus voor die tijd af hebben. Ik wil hem dan graag inlijsten in een mooie lijst

Als jullie nog tips hebben hoor ik het graag
Ik hoef geen commentaar over het overtrekken van de contouren, hier heb ik zelf voor gekozen omdat ik de verhoudingen graag goed wil. Normaal doe ik dit dus niet. Tot nu toe ben ik erg tevreden met de tekening