[TEK][WIP] Ezio van Assassin's Creed

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Ghostattack

[TEK][WIP] Ezio van Assassin's Creed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-13 21:34

Voor de verjaardag van mn vriendje ben ik bezig met een tekening op A3 formaat. Het wordt Ezio van Assassin's Creed aangezien hij helemaal gek is van dat spel (Ik ook :P )
De contouren heb ik expres even heel licht overgetrokken voor de verhoudingen. Dit omdat ik de tekening graag zo echt mogelijk wil hebben. Normaal teken ik alles zelf uit de losse hand :)
Alle details en andere dingen heb ik wel gewoon zelf getekend, uiteraard wel met voorbeeld.

Het voorbeeld:
http://oi49.tinypic.com/rvlxjt.jpg

Hier was ik net begonnen met inkleuren, zoals je ziet heb ik hier net de contouren op papier staan.
Afbeelding

Al wat verder met de laars
Afbeelding

Hier ben ik al een stuk verder. Nog niet tevreden met de achterste laars, hier klopt iets niet naar mijn gevoel.
(Uiteraard is tinypic weer zo aardig om mn afbeelding te draaien.. Krijg m niet recht)
Afbeelding

En zo ver ben ik nu. Hier heb ik de details met potlood alvast uitgewerkt, dat is wat makkelijker met het inkleuren.
Afbeelding

Overigens is hij 6 maart jarig, ik moet hem dus voor die tijd af hebben. Ik wil hem dan graag inlijsten in een mooie lijst :)
Als jullie nog tips hebben hoor ik het graag :D Ik hoef geen commentaar over het overtrekken van de contouren, hier heb ik zelf voor gekozen omdat ik de verhoudingen graag goed wil. Normaal doe ik dit dus niet. Tot nu toe ben ik erg tevreden met de tekening :)

LibertyHorse

Re: [TEK][WIP] Ezio van Assassin's Creed

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 21:44

Heel erg gaaf! Ga zo door!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 21:44

Jeeeemig wat mooi! Met kleurpotlood?!
Goh, volgensmij ben jij de perfecte persoon om Jack Sparrow te tekenen!

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-13 21:46

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 07:38

Waauw dat ziet er al gaaf uit, ben heel benieuwd naar het eindresultaat...

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-13 11:54

Dankjewel :)
Ik ben zelf ook erg enthousiast over de tekening, vriendjelief weet er niks van. Dus het is best moeilijk voor mij om het geheim te houden haha :')

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-13 17:11

Update :D

Ik ben nu ongeveer op de helft van de tekening denk ik :) Tot nu toe ben ik erg tevreden. Vanaf nu wordt het moeilijker, nu komen de details :=
Afbeelding

Details van de 'riem'
http://img26.imageshack.us/img26/5963/2 ... 170037.jpg

Foto's zijn gemaakt met mobiel, hij wilde niet scherpstellen dus vandaar dat ze wat bewogen en wazig zijn :')

Ymke_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 17:13

Echt gaaf, ik vind Ezio zoizo echt leuk :P

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-13 17:24

Weer een update :D
Het einde begint nu toch wel in zicht te komen. Ik loop alleen wel tegen een probleem aan.. Het gezicht en de rechterhand, die moeten in huidskleur. Maar die kleur heb ik niet :=
Overigens is de cape niet goed gelukt, iets klopt er niet. Hier kijk ik later nog wel naar.

Afbeelding

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-13 17:41

Klaar! :D

Voor zover een tekening klaar kan zijn. Het gezicht is heel erg misgegaan, daar ben ik sowieso niet goed in. Ik had ook geen huidskleur potlood, dus heb maar creatief met roze, lichtbruin en geelachtig gedaan :P
Verder ben ik zeer tevreden met de tekening! Op wat kleine puntjes na natuurlijk. Maar daarvoor ben ik een perfectionist. Misschien dat ik er later nog een keer naar kijk en wat kleine dingen aanpas.
Op 6 maart krijgt meneer zn cadeau en hij weet er nog helemaal niks van :)

Afbeelding
Rechterkant van de tekening is wat overbelicht, de kleuren daar kloppen dus niet helemaal.

Iemand een idee hoe ik de tekening als cadeau kan geven? Ik dacht zelf aan een mooie lijst en daarna inpakken met cadeaupapier.

Ik zie overigens nu pas dat de verhoudingen niet helemaal zijn zoals gepland. Hij heeft nogal een dik bovenlichaam gekregen en zn linkerarm is eehm.. groot :')