[FOTO] Een dag met cabaretduo Geen Familie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Charles

[FOTO] Een dag met cabaretduo Geen Familie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-13 20:35

Voor mij fotografieserie 'een dag uit het leven van' heb ik gister een dag meegelopen met cabaretiers Niels van der Laan en Jeroen Woe. Samen staan ze in het theater als duo met hun nieuwe voorstelling Buutvrij, maar ze zijn ook te zien bij de Kwis van Paul de Leeuw. Niels en Jeroen waren ontzettend gastvrij en ik was overal welkom. Daardoor heb ik deze serie kunnen maken.

Ben benieuwd wat jullie van de foto's vinden, ik ben er ontzettend blij mee in ieder geval!
1. Het publiek ;-) Althans, tijdens de soundcheck.
Afbeelding

2. Niels tijdens de soundcheck.
Afbeelding

3. Niels wacht op aanwijzingen van de techniek.
Afbeelding

4. Jeroen test het geluid van de gitaar.
Afbeelding

Tijdens de voorstelling:

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

Meer foto's zijn te vinden op http://www.facebook.com/cjvanouwerkerk. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 09:57

[ENT] > [FK]

MRV_2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 10:31

Je zult vast een leuke dag gehad hebben zo achter de schermen! Mooie foto's! Ik vind vooral de zwart/wit foto's erg sfeervol. Die beer doet me denken aan de film Ted ;-)

Agossie

Re: [FOTO] Een dag met cabaretduo Geen Familie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 11:33

Er zitten echt weer prachtige foto's bij, Charles!

Ik ben overigens erg benieuwd of je de shoot met Viggo al gehad hebt en zo ja, hoe die is gegaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 11:35

Ontzettend gaaf dat je zulke kansen krijgt om foto's te maken, vind ze echt heel erg spreken, gaaf!

Rhyddid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 17:24

Gaaf dat je mee mocht lopen!! Ze zijn ook super grappig trouwens, ik ken ze dan alleen van Paul de Leeuw zijn show! Goeie foto's!

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-13 11:00

Bedankt :) Shoot met V gaat er zeker nog komen, hij vind het uiteindelijke idee erg leuk maar is nu druk met een voorstelling voor het Zuidelijk Toneel, dus het duurt nog wel even voor we de shoot gaan plannen maar wat in het vat zit verzuurt niet uiteraard :D

Jans thanks! Een brutaal mens heeft de halve wereld zeggen ze en ik heb dat zeker wel gemerkt ja haha :) Het zijn echt ontzettend toffe mannen en heel gastvrij.

Rhyddid, als je ze bij Paul leuk vindt kan ik je echt aanraden eens naar een show te gaan, echt ontzettend leuk :) En bedankt voor je compliment !

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 15:23

Wat kunnen smaken verschillen! Zwart-wit foto's doen me weinig. Maar de 1e foto met zoveel kleur en een grapje (de beer) DIE vind ik zo ontzettend leuk.
Foto 3 vind ik kunstig. Het blauwe licht valt van de linkerbovenhoek, tot de rechteronderhoek, die diagonale lichtbron vind ik heel mooi.(van mij had het kopje koffie rechts er niet bij gehoeven, maar die stoort niet.)