Reden A is omdat ik een nieuwe avatar wil, mijn huidige wordt vaak gekopieerd. Liever heb ik een wat meer persoonlijke avatar die ook aan mijzelf kan koppelen, en waar mensen mij ook aan kunnen herkennen. Voila
Bijna vergeten, ik zou het ook geinig vinden om per gebeurtenis in een jaar of per seizoen mijn avatar minuscuul aan te passen, net als hét bokt paardje links bovenin beeld. In de zomer kan hij over gras draven, in de winter in de sneeuw, and so on. Misschien laat ik hem een arrenslee trekken in de winter, who knows. Moet kijken of ik er de tijd voor heb, maar het idee is er.Reden 2, Breyer fans zullen hier een Breyer Harmonie in (gaan) herkennen, dit is een model paard dat ik al een tijd in huis heb staan, een tuigpaard. Ben dol op tuigpaarden
en steeds als ik naar het model kijk stel ik me voor hoe die zou zijn als die echt rond kon lopen. Kinderachtig he?Gelukkig is toveren écht mogelijk met photoshop en komt speelgoed hier tot leven;
Het originele model (foto eigendom van iddentifyyourbreyer.com):
http://www.identifyyourbreyer.com/images/01276.jpg
Mijn digitale versie ervan, deze ga ik gebruiken als basis/referentie om afstanden e.d. te bepalen zodat het model ook herkenbaar blijft.

De draad versie, in motion!

Momenteel is het een loop die uit 7 frames bestaat, dit worden er nog minimaal 2x zoveel omdat ik de volledige beweging wil animeren.
Als iemand tips of opmerkingen (is de beweging wel juist?!
) heeft dan hoor ik die graag
tot die tijd ga ik lekker door met uitwerken. Het is de bedoeling dat hij net als mijn digitale versie hierboven, gewoon herkenbaar wordt als paardachtige, inkleuren zie ik tegen die tijd wel maar dat komt waarschijnlijk ook.