Een tijdje geleden heb ik een eigen project verzonnen. Ik wou een eigen paardentijdschrift maken.
Sinds Januari 2013 is mijn eigen tijdschrift uit. Voor dit tijdschrift heb ik mijn eigen fotostudio gebruikt om daar portretten in te schieten van de paarden/pony's met zijn/haar baasjes.
Het uiteindelijke resultaat ben ik zelf heel erg tevreden over helemaal omdat het voor de eerste keer was dat ik zoiets gemaakt heb.
Ik hoop dat jullie het mooi vinden en hoop dat ik ook eventuele opbouwende feedback kan krijgen!
Voor het project heb ik echt heel veel verschillende paarden gefotografeerd ( ook Parzival met Adelinde Cornelissen )
Ik had de stoute schoenen aangetrokken en contact gezocht met Adelinde of ze misschien met haar paard model wou staan voor de cover van mijn tijdschrift.
Dit is uiteindelijk mijn cover geworden :

Verder heb ik heel wat leuke paardjes van Hengstenhouderij Dibbits mogen fotograferen :
Alex van de Ponyhoeve :

Mario van Veldzicht :

Sieger van Vries :

Een stoere quarter genaamd Rooster :

Een al zeg ik zelf leuk gelukte kruising van een Fries x KWPN'er genaamd Frieda :

Een 26 jarige haflinger merrie genaamd Dionne die nog vrolijk haar rondje meeloopt in de western sport.

En de leuke puppy fjorden pony van bokster Blon_D, genaamd Fedor

Verder ben ik ook nog bij Jesse Drent ( jessetjuhhh@bokt ) op bezoek geweest en heb ook daar een heleboel leuke plaatjes geschoten :

Febe van Zwambagt met haar pony F.S D.r Watson :

Ook nog de pony van bokster Queelens genaamd Peri :

Twee zusjes die ook samen rijden op hun eigen pony's en soms op hun knuffelfries :

En zo heb ik ook geprobeerd de eerste rijfoto's in de studio te maken :

Uiteindelijk bedraagt mijn tijdschrift 72 pagina's een heel boekwerk dus!
Alle foto's in dit topic rust een copyright op en mogen niet zonder mijn toestemming gebruikt worden.
Ik heb natuurlijk nog veeel meer foto's gemaakt maar er mogen er helaas maar 15 in een topic.
Hopelijk hebben jullie genoten van de foto's en laten jullie een reactie achter.
Groetjes Dominique
p.s ik weet niet of hij hier goed staat, zo niet sorry maar zouden jullie hem dan willen verplaatsen?