[FOTO] Een greep uit mijn portfolio

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

_Chendo_

[FOTO] Een greep uit mijn portfolio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-13 13:28

Eigenlijk plaats ik bijna nooit foto's op bokt, maar het leek mij leuk om eens wat feedback te ontvangen.
Daarom hier een greep uit mijn portfolio.
Ik zou eens een goed watermerk moeten hebben, maar ben daar niet zo crea bea in. Dus vandaar dat je steeds iets anders ziet. ;)

Maine coon kater Ricky. Posing is boring. ;)
Afbeelding

Fries paard, Nanning.
Afbeelding

Labrador Guus.
Afbeelding

Fenna.
Afbeelding

Eva en Fenna.
Afbeelding

Eva en Fenna 2.
Afbeelding

Nadine & Siera
Afbeelding

Alle feedback is welkom.
Ik zoek nog steeds naar wat ik mooi vind en heb een goed watermerk nodig.

*Edit* I.v.m. feedback portfolio. De boel een beetje aangepast en oude foto's verwijderd
Laatst bijgewerkt door _Chendo_ op 03-02-13 13:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 13:34

ik stoor me er aan dat het geen éénheid is. Dat vind ik echt heel jammer. Als je een portfolio presenteert, begin dan met het wat "mindere" werk en eindig met een knaller, dus je beste werk. Vind het nu heel chaotisch tonen en als ik zo mijn portfolio zou presenteren voor een opleiding, zouden ze me naar huis sturen := Begrijp me niet verkeerd, het zijn zeker leuke foto's, maar als je serieus genomen wilt worden moet je je portfolio natuurlijk ook serieus nemen en er dus voor zorgen dat er een eenheid is :P ookal zijn het verschillende onderwerpen en situaties, nu is het net een bij elkaar geraapt hoopje foto's om het maar zo te zeggen. Ik heb met mijn laatste opleiding portfoliotraining gehad, en dat is echt zeer nuttig :j nu is het heel moeilijk om de foto's te beoordelen, ze zijn zo anders en het zijn er daarbij ook best veel.

_Chendo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-13 13:39

Bedankt voor de tip!
Vind het zelf ook erg rommelig, daarom zette ik dat er ook even bij, komt door alle randjes eromheen in verschillende kleuren en verschillende watermerken.
Omdat sommige foto's wat ouder zijn heb ik geen originele foto meer en kan dus ook niks aanpassen.

Zal je tips in het vervolg meenemen voor het portfolio.
Op mijn fotoblog ziet het er al netter uit hoor ;).

*edit* Ik heb een basis foto opleiding gehad, zou het op deze manier ook niet meenemen voor een presentatie. Het ging mij nu meer om de foto's zelf, los van elkaar, stuk voor stuk.
Laatst bijgewerkt door _Chendo_ op 03-02-13 13:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Rennie89

Re: [FOTO] Een greep uit mijn portfolio

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 13:40

In zo'n geval bewerk je de foto's toch even opnieuw voordat je een topic opent? :P
Maar als je geen originele meer hebt, is dat wel heel vervelend, mijn tip is dus ook om originelen nooit weg te gooien :')

_Chendo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-13 13:41

lifaya schreef:
In zo'n geval bewerk je de foto's toch even opnieuw voordat je een topic opent? :P
Maar als je geen originele meer hebt, is dat wel heel vervelend, mijn tip is dus ook om originelen nooit weg te gooien :')

Helaas computer crash :( ...
Heb tegenwoordig een externe harde schijf, dus ben al iets verstandiger geworden :Y)

_Chendo_

Re: [FOTO] Een greep uit mijn portfolio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-13 13:56

Heb de boel een beetje aangepast ;).
Een groot deel eruit gehaald om het overzichtelijker te maken.