Ik heb zelf sommige dingen een beetje anders gedaan, zoals dat gissen over wat ze zou denken, voor mij zal het niet moeilijk zijn, wij dachten bijna altijd precies hetzelfde over dingen, dat even aangepast.
Ik ga er nu niks meer aan veranderen, ik vind hem zelf mooi, heb hem naar mijn vader verstuurd en hij zal het op een kaart voor me zetten.
Er zit ook wat van zammara bij, zoals jullie er wsl uit kunnen afleiden is dat mijn paard
En oma liga er bij gezet, zo noemden wij haar ook, vroeger aten we bij haar (mijn broer, zus en ik) altijd lige met sinaasappelsap erdoorheen
Dit heb ik nu gestuurd:
Lieve Oma,
Ik wilde niet dat je weg gaat, het doet zoveel pijn,
Maar ik begrijp dat het goed is zo, het mag zo zijn,
Je lichaam was op, je hebt gedaan wat je kon,
Je hebt voor jezelf maar ook voor ons gevochten, helaas kwamen er wolken voor je zon.
Slechte dagen of niet, eten stond er altijd voor me klaar,
En lekkere vers geperste sinaasappelsap voor als ik smorgens opsta.
Samen op de bank, gezellig logeren en het eindeloos praten ga ik erg missen,
Soms zal ik me afvragen ‘Wat vind oma ervan?’, maar dat zal voor mij niet moeilijk gissen zijn.
Ik heb gezegd dat het goed zou komen, en dat beloof ik aan jou,
En de rust gun ik jou zo, omdat ik en alle anderen zoveel van jou houden.
Bedankt voor je medaillon, ik zal hem met veel trots dragen,
Ook zal ik met trots over jou vertellen als mensen er naar vragen.
Oma Dropje, oma Liga, of oma Stompie zoals je me laatst zei,
Mijn weekendvriendin zal het altijd blijven voor mij.
Ook Zammara bedankt je,
Ik mocht niet weg als ik geen appel voor Zammara meenam, altijd moest ik haar een knuffel van je geven,
Nu zal ik zelf maar voor die lekkere appels moeten gaan zorgen.
Oma wij hebben samen veel leuke dingen beleefd en het erg gezellig gehad op onze vrijdag avonden.
Er zullen nog vele leuke momenten volgen, want alles wat ik ga beleven zal jij ook meekrijgen, voor altijd zul je in mijn hart zijn!
Allerliefste oma, ik hou heel veel van jou, en dat zal altijd zo blijven!
Liefs Kayleigh