[FOTO] Overstap naar spiegelreflex, nog best lastig!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

LoisVeenings

[FOTO] Overstap naar spiegelreflex, nog best lastig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-13 11:47

Hallo,
Een maandje geleden heb ik toch eindelijk de overstap gemaakt naar een spiegelreflex. Be absoluut nog in de beginners fase, aangezien ik deze foto's met een Canon 450d en de kitlens heb geschoten. Ik ben rustig aan het sparen voor een andere lens, en zit te denken aan de 55-250 mm.

Het paard wat hier op de foto's staat, heeft op dit moment een blessure en mag een tijdje niet gereden worden. Ik vond het een mooie tijd om eens wat foto's te maken, en om mijn camera eens echt goed uit te proberen (onze kat thuis heeft daar inmiddels wel genoeg van ;))

Hier zijn een paar foto's, ze zijn alle niet bewerkt.
Ben benieuwd wat jullie ervan denken!

1.
Afbeelding

2
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

Helaas is de kwaliteit onwijs achteruit gegaan.. Mijnalbum en heb ik al doorgestreept, heeft iemand een goede tip om foto's met betere kwaliteit te uploaden?

Dank jullie wel!

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 11:57

Leuk begin! Je foto's zijn niet bij mijnalbum geupload toch? Zie geen logo ervan namelijk, photobucket of picassa zijn twee goede.

Probeer wat meer met de zon te spelen en met je composities, de eerste is apart, maar niet helemaal pakkend. De rest is niet bijzonder zegmaar.

Waar ergens zijn deze foto's gemaakt als ik vragen mag? Zie dat je dichtbij woont namelijk, en dezelfde naam hebt als mij :')

LoisVeenings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-13 12:03

Nee, klopt. Ik had eerst de foto's op photobucket gezet, maar ze waren nog te groot voor bokt. Uiteindelijk imageshack gebruikt, hier blijft de kwaliteit nog het best tot nu toe.

Bedankt voor je tip, ze zijn inderdaad niet erg opvallend. De zon stond ook al erg laag, dus was even proberen hoe die het best gebruikt kon worden.

Dit is bij Schoteroog, in Haarlem. Ook toevallig! :)