[TEK] berner sennen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

SIEMxFUNNY

[TEK] berner sennen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-13 21:13

Bij deze een keer een tekening die af is. O:)
Op A3 formaat.

Afbeelding

Ik ben benieuwd naar jullie feedback :)

xRamonax

Re: [TEK] berner sennen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 21:16

Prachtig!!

heb wel het idee dat de neus iets scheef staat, maar dan kan ook komen omdat je aan de linkerkant meer wit hebt gelaten als aan de rechterkant

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 21:21

Volgens mij zit de neus wel recht maar staan de ogen niet helemaal op één lijn. Niet echt bijzonder storend trouwens, heel mooi en evenwichtig getekend beeld, dat is moeilijk met zulke haren!

De letters van de naam vind ik niet mooi uitgevoerd... Ze zijn te verschillend van grootte en afstand en staan zowel horizontaal als verticaal niet op dezelfde lijn.

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 21:22

Ik vind de tekening erg mooi geworden. Veder geen commentaar denk ik.

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 21:37

Mooie tekening, maar ik kan niet vaak genoeg zeggen dat ik tekst mateloos vind storen als er niet over 'nagedacht' is. Niet om jou aan te vallen hoor :)) Maar vind dat zo zonde van de tekening! Idd zoals Licorne zegt, zijn de letters niet consequent hetzelfde evenals de datum eronder. Ik zou de volgende keer desnoods eerst typen in word wat je onder de tekening wilt en het raster oid om het zo precies mogelijk over te kunnen zetten. Waar je het dan plaatst is weer een verhaal apart, want dat is ook van groot belang.
De tekening is erg mooi en sprekend, zoals we natuurlijk ook van je gewend zijn :) mooi contrast en een heerlijke eigen stijl

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 00:13

Meestal vind ik hondentekeningen niet zo leuk, maar deze vind ik echt wel prachtig :))

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-13 20:42

Bedankt voor de feedback! Zelf ben ik het meest blij met de vacht structuur. Dit is iets wat mij niet altijd makkelijk af ging :)

Wat betreft de tekst. Jullie hebben meer dan gelijk. Zelf ben ik geen fan van teksten bij een werk. Ik werk zonder raster, en ben niet zo 'netjes'. :') Over de tekst had ik daardoor niet nagedacht dit met lijntjes recht te zetten. Ik ga kijken of ik het nog rechter kan krijgen.

xRamonax: De neus is aan de ene kant ook witter dan de andere kant, dus dat kan zo lijken :)

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 20:43

Schattttiiiig <3

Wieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 12:28

mooie vachtstructuur, wat mij opvalt is dat 1 neusgat lichter is...
verder erg mooi, en de letters storen mij niet heel erg

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 15:41

Mooi werk, SiemxFunny! inderdaad is de vacht erg mooi gelukt. Ook de prachtige (oog)uitdrukking.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 15:50

prachtig!(is hij maar vijf geworden? |( )

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 06:49

heel mooi! vacht is super gedaan. Vind de letters ook iets storend, meer omdat de tekening zo secuur is gemaakt en dan de letters iets slordiger... is jammer. Is het je eigen hond? Oud is hij/zij niet geworden zeg :(

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 16:07

Hoihoi
Was helemaal vergeten te antwoorden, schandalig! Wij vinden haar ook erg mooi gelukt!
Ben het eens met voorgaande antwoorden, de tekst is iets persoonlijks wat ik er zelf graag bij wilde hebben..
Qua ogen zaten wij zelf ook te kijken, vind de linker net sprekender dan de rechter
Verder echt sprakeloos, ze zal een mooi plekje aan de muur krijgen... ik pb je even over het ophalen van de tekening. Is een eindje rijden maar heb het liever opgehaald dan via de post.

Geerke ja ze is maar 5 geworden helaas.. nog steeds dagelijks verdriet van. We brachten een gezonde hond naar de dierenarts, ze was wat duf en anders dan anders... en na een paar uur infuus en een operatie kregen we telefoon dat ze haar dicht gingen maken, wakker spuiten en we nog 30 minuten hadden om afscheid te komen nemen.
Door een tumor in haar milt stolde haar bloed niet meer waardoor ze niet meer konden opereren.
Ik heb TS een tekening van mijn overleden opa laten maken, waar we zeer over te spreken waren, dus als er tijd was wilde ik haar ook graag noah laten tekenen, en weer met succes!

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 07:57

wat leuk dat je er op reageert matasja! jeetje wat een verhaal zeg pffff.... fijn dat je op deze manier een mooie herinnering hebt. Dat het nog steeds lastig is wil ik heel graag geloven....het is toch je maatje!

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 15:46

Heel mooi. Vooral de witte haren op de borst vind ik prachtig neeggezet

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-13 13:04

Bedankt voor de berichtjes. :)

Jis: Het verbaasde mij dat de witte haren nog zo gelukt waren. Typisch less is more effect.