Wat ligt de baby lief te slapen!
Heel eerlijk... ik heb duizenden foto's gezien waarop de baby op een dekentje ligt in deze houding.
Nu begrijp ik dat jij de foto wat wil opleuken met mutsjes en dergelijke. Dat de baby deze kleur muts op heeft, knalt eruit.
Eigenlijk vind ik dat eruit knallen storen. Een mutsje in pasteltint of angorawol , is OOK lieflijk en je houd dat beeld voor een kijker vast.
De atributen die je gebruikt kunnen het beste iets toevoegen aan de sfeer (en dit heeft dan weer even niets met de kwaliteit te maken)
(Als je een lach wilt vastleggen staat het bijvoorbeeld raar als een ambulance op de achtergrond staat, maar leg je verdriet vast is dit juist toepasselijk.)
Met een baby denk ik aan lieflijk, blijdschap, neutraal . De ditjes en datjes kunnen beter niet hun aandacht opeisen, maar zijn een leuke toevoeging als het bij het onderwerp past.
Maar dit is smaak! Ik kan me ook voorstellen dat mensen juist van tegenstellingen houden. Aangezien jij een klant te zien en te spreken krijgt, kun jij het beste een beeld vormen of je kan knallen of niet.