Zaterdag heb ik een Canon EOS 1100D gekocht met de 18-55mm en 55-250mm lens erbij.
Super blij alleen het weer zit niet helemaal mee.
Gister naar de paardjes geweest en vandaag was mijn kat het slachtoffer. Ik zou het leuk en leerzaam vinden als ik verbeterpunten te horen zou krijgen met uitleg uiteraard erbij

Ik zit nog heel erg te stoeien met Sluitertijd, Diafragma en ISO. Ik heb bij deze foto's de camera gewoon zelf ingesteld alleen de ene keer denk ik hee ik snap hem en dan draai ik me om zijn ze weer kei donker of helemaal overbelicht...
Ik heb de foto's overigens wel bijgewerkt met het stadaard programma op mijn pc Windows Livephoto gallery..
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden

#2Beetje jammer van de achtergrond, en zijn voorbeentjes en staart zijn bewogen.. iemand hier tips voor?

#3 Hier heb ik de kat op een zwart groot tekenvel gezet en een bloem uit de vaas erbij gelegd.

#5 Bloemmetje

#6 Lamp

#8 Deze weet ik niet zo goed wat ik er van moet denken.. vond die knuffel aan elkaar wel heel leuk.

Nou dit was een fractie van mijn 300 foto's die ik in 2 middagjes tijd heb gemaakt
veel waren er bewogen of te donker, maar dit zijn een van de foto's die er nog mee door konden 
Groetjes Ilse