Sorry voor de wat gelige foto´s, mijn fototoestel háát wit papier blijkbaar

De eerste 2 foto´s hebben een wat rare stand, van voren genomen ipv van boven...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

LoveUggs schreef:Denk dat je nek breder moet...
Hij word idd wel al mooi verder!
Btw: oog/neklijn zit verkeerd...LoveUggs schreef:Ja, voornamelijk ja. OOk wel met fineliner voor het zwart. Hoe breed moet hij dan worden? Kan iemand dat aangeven? (nou kan het nog!Nu lijkt het een veel smaller hondje, en de husky staat bij mij bekend als een mooie grote hond, met HEEL VEEL en DIK haar.
Vind hem wel al heel mooi, teken je gewoon met kleurpotlood?
)
Houd je hem zo? Of ga je hem nog verder gedetailleerd uitwerken? Verder zou ik nog even naar de neus kijken die lijkt mij wat plat, misschien dat er door middel van schaduwen al wat meer volume in komt
Succes ermee plovesb schreef:ik vind hem op de derde foto er al netjes uit zienHoud je hem zo? Of ga je hem nog verder gedetailleerd uitwerken? Verder zou ik nog even naar de neus kijken die lijkt mij wat plat, misschien dat er door middel van schaduwen al wat meer volume in komt
Succes ermee
Tuurlijk krijg woefie nog meer kleur en een lekker vachtje, komt wel wat meer detail erin! Tja... die neus... hmmmmm.......
Ik vind namelijk juist de charme in jouw tekeningen dat ze niet gelijk zijn aan de foto. Op zichzelf staand zijn de tekeningen gewoon heel erg leuk, je hebt je eigen herkenbare stijl ontwikkeld en het allermooiste vind ik nog dat je echt ziet dat je er plezier in hebt.

rhanasasja schreef:Ziet er al erg mooi uit, ik heb wel het idee dat de ogen niet helemaal op een goede lijn ten opzichte van elkaar zitten.
(Husky kijkt een beetje schuin op de vooirbeeldfoto)