Een heerlijke muts die je lekker ver over je oren kan trekken en tegelijkertijd heb ik ook nog eens een goed doel gesteund! Ik sta zeker achter dit doel door helaas het zelf van dichtbij te hebben meegemaakt (niet bij een kind dan nog gelukkig).
Nu kriebelde er de laatste tijd wat. Ik wilde iets creatiefs doen (ook al ben ik dat totaal niet!
) en kwam op breien uit. Maarja, wat zal ik dan maken? En toen kwam het: een sjaal die bij mijn muts past!Voor ik het wist, had ik breinaalden en wol en ben ik gisteren begonnen met het breien! Gelukkig heb ik een lieftallige moeder die mij (nu nog!) wilt helpen met mijn fouten. Want naast het missen van creativiteit mis ik ook nog eens geduld...
Maar dit project gaat af komen. En wie weet, borduur ik er ook nog het logo van KiKa erop!
Dit is mijn resultaten tot nu toe! Voor de mensen die het snappen. Ik brei een pen recht, pen averecht, enz. ik probeerde het om de steek, maar laten we het er maar op houden dat dat geen goed idee was!

27/1 Gisterenavond ben ik begonnen na het vijf keer uitgehaald te hebben. Dit was het resultaat aan het einde!

28/1 Dit is van vanavond. Al doe ik er zo nog een paar pennen!
Waarom dit topic?
Nou, misschien zijn er nog meer simpele zielen, zoals ik, die misschien op een gegeven moment een steuntje in de rug nodig hebben. Zo kunnen we elkaars projecten bijhouden! Want ik wil graag mijn sjaal voor de volgende winter af hebben!

Dus, wie nog meer?

) en haast heeft het niet...