[TEK] Tips gezocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

LexLester

[TEK] Tips gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-13 20:50

Mijn vriend is helemaal gek van vissen en die vond het leuk als ik een keer een vis voor hem ging tekenen. Zo gezegd zo gedaan. Dacht ik, maar nu loop ik eigenlijk vast. Op de orginele foto staat de vis zonder staart ( die zit achter zijn lichaam dus niet zichtbaar ), maar ik en mijn vriend zijn het eens dat hij mooier wordt als ik er een staart bij teken. Helaas wil dat niet helemaal lukken ( heb ook nog nooit een vis getekend). Hebben jullie misschien wat tips voor mij? Zodat ik verder kan gaan met het inkleuren.

Afbeelding

renskesanne

Re: [TEK] Tips gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 20:51

ziet er al netje's uit! maar hij kijkt wel heel erg boos vindt ik zelf en die linker vin vindt ik er een beetje raar uitzien.

LexLester

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-13 20:53

Bedankt! ja daar ben ik ook nog niet tevreden over.. ik hoop eigenlijk dat die wat beter tot zijn recht komt als ik ga beginnen met schilderen. http://www.lakemalawicichlids.co.uk/php ... =17&t=9499 dit is de link naar de foto dan kan je misschien beter oordelen over de staart.

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 20:53

Ik vind hem mooi hoor, ook lief dat hem voor je vriend maakt! Ik zou de staart wat lager en minder strak met meer golfjes maken en de bult bij zijn oog iet minder in gebogen zodat hij minder boos kijkt. Hoe groot is de tekening?? Ik volg.
Laatst bijgewerkt door hannah41 op 26-01-13 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt

LexLester

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-13 20:54

Bedankt! ik had hem eerst lager maar gaat dat er dan niet vreemd uitzien met de vin?? Met meer golven kan je misschien een voorbeeld laten zien? Hij wordt trouwens op A3 gemaakt.

LexLester

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-13 16:35

niemand meer?

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 12:29

Kan je niet die linker vin ietsjes hoger maken? Het maakt natuurlijk niets uit als die voor de staart komt :+ Misschien dat dat ietsjes mooier oogt met die linker vin. Staart heb ik geen tips voor je...

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 16:36

Op UK dienen WIP(Work In Progress)-topics uit minimaal drie duidelijke stappen te bestaan. In deze openingspost staat maar één afbeelding, dat is dus niet genoeg. :) Zodra je drie stappen kunt laten zien mag je een nieuw topic openen.

Daarom hier een slotje. :)