Ik heb de witte Lippizaner hengst (ja, hengst, het is het oude model) gerepaint,die na een tijd in een doos allemaal bruine strepen
kreeg van soortgenoten
beetje dom natuurlijk om een witte er zo tussen te gooien, maar dus een mooi eerste repaint slachtoffer!Ik heb deze eerste repaint niet volgens een voorbeeld gedaan, omdat ik wat vrijheid wou om foutjes te maken en te oefenen met
sokken, zwarte benen, blesje, manen en schaduwvlakken. Lekker uit 't hoofd dus! Ik heb het hele model gerepaint.
Genoeg gepraat, hier dan mijn eerste repaint
Het basismodel, het oude model van de Lippizaner hengst (foto van internet, mijne was wat donkerder van oorsprong en
ondertussen dus ook gevlekt
)
Helemaal schoongemaakt, hierna heeft hij een week aan de kant gestaan door drukte en daarna heb ik m in 1 zondag bijna helemaal afgemaakt,
Laagje voor laagje..
Einde van mn hele dag schilderen, alleen nog de hoeven, staart en ogen doen
Het eindresultaat

Het eindresultaat vind ik best goed gelukt eigenlijk
Hier en daar wat oneffenheden, ik probeerde de 'schaduwdelen' mooi te schilderen maar dat is hier en daar nog te 'streperig'.
Reactie's en opbouwende kritiek zijn meer dan welkom, maar onthoudt dat dit mijn eerste repaint is
Volgende repaint wordt waarschijnlijk een Tinker, in ieder geval komt er snel weer een volgend projectje!
!