[FOTO] Beestenboel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Noblesse_

[FOTO] Beestenboel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 20:25

Ik hoop dat het hier juist staat :o .
Zou graag wat tips krijgen om foto's te verbeteren, want ken er niet zo veel van...
Verder heb ik ook maar een simpel camera'tje :'). http://www.google.be/search?hl=nl&q=fuj ... 0QWo9YH4DA

1. Jammer van het halster
Afbeelding

2. Half hoofd :')
Afbeelding

3.
Afbeelding

4. Hier wilde ik een blackfoto maken, maar het deurgat is zo smal dat ik steeds een stuk muur erop had als ik haar hele hoofd wilde...
Afbeelding

5. Afbeelding

6. kleuren zijn zo 'vaag'?
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

Het valt me op van mezelf dat de foto's heel vaak onscherp zijn, en dat ik bijna nooit het volledige dier of hoofd heb. Vergeet altijd wel een oor, neus,... -O-

Ik hoop dat ik wat tips krijg!

Floepie86

Re: [FOTO] Beestenboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:00

Commentaar geef je zelf al. Probeer er op te letten dat je geen oren of neus vergeet, dat is heel erg zonde. En haalt je foto enorm naar beneden.
Probeer altijd het dier op zijn best op de foto te zetten, de kat heeft bijv. vieze ogen. Deze had je even kunnen schoonmaken, dat scheelt er erg in je foto :)
Belangrijk is ook, je achtergrond! Niet te druk, geen storende hekken etc. Dat heb je op foto 9 erg mooi gedaan! Is tevens je beste foto uit de reeks!

Noblesse_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 21:06

Dankje voor de tips! Ik stoor me zelf ook aan het feit dat er altijd een hek op staat :o. Maar ik kan m'n paarden niet buiten de wei zetten helaas. Bij de kat is dat natuurlijk geen excuus haha :')

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 20:17

Ik vind het nog best knap gedaan met zo'n cameratje hoor!! Misschien kun je foto 7 het contrast ofzo wat aanpassen zodat de foto wat meer kleur krijgt? Ik vind het namelijk wel een leuke foto verder!

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 20:52

Oeh vergeten te zeggen! Upload niet meer bij mijnalbum, het zuigt je kwaliteit weg uit je foto!
gebruik liever imageshack of photobucket :)

Noblesse_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-13 13:09

First_Unique, zoiets? Afbeelding Ben wel heel slecht met aanpassen :').

En Hazira, dankje, heb je daar accounts voor nodig? Wil het graag eens proberen :j