Heb m'n eerste opdracht af om van een 'dop' van een paardenkies een hangertje te maken voor aan een ketting. Dit is het resultaat geworden. Ben benieuwd wat jullie er van vinden?!
Ik heb verzilverd draad gebruikt, rond en vierkant!
Jammergenoeg staat het logo verkeerd op de eerste twee foto's, dat moet ik nog even veranderen!
Ziet er erg mooi uit, echter snap ik je copyright dwars door het geen wat je wil laten zien niet? Je hebt sowieso copyright op de foto's. Ook met een logo rechts onderin bijvoorbeeld. Nu vind ik het zonde dat het zo dwars door je sieraad staat!
Janique, ben ik met je eens. Maar ik wil ze er toch op/doorheen hebben. In het verleden deed ik het niet en zijn mijn foto's 'misbruikt', wel of geen copyright. Alleen wat nu verticaal staat had horizontaal moeten staan.
Ik vind vooral de eerste erg mooi alleen door je logo kan ik niet helemaal zien hoe de dop an de ketting hangt,als dit een ketting is ik vind die mooier als die bolletjes ketting. Het idee is heel leuk.
singasong
Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-13 08:28
Aangepast:
Albert
Geplaatst: 16-01-13 08:46
Ik heb voor een klant van mij een dop helemaal glad geslepen tot een soort gladde "steen" en die is vervolgens door een goudsmid in zilver gevat. Langs de zijkant loopt een zilveren randje en de achterkant is helemaal zilver.
singasong
Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-13 09:00
Albert, kun jij dit 'gladslijpen' ook voor andere mensen doen? Wat zijn de kosten?
Ik ben overigens geen edelsmid. Gewoon een enthousiaste sieradenmaakster die het leuk vind om 'herinneringssieraden' te maken
Ik heb het gewoon met mijn elektrische gereedschap gedaan, volgens mij moet het ook wel met een Dremel of ander hobbyding lukken want zo hard is het materiaal van een dop niet. http://www.toolbusters.com/nl/dremelr-200-series Je hebt zo ook wel goedkoper van andere merken.