[FOTO] Let's take a picture!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

_Bitje_

[FOTO] Let's take a picture!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-13 21:50

Afgelopen week een paar vriendinnen bij mij uit de klas (precibap) op de foto gezet! Ik ben de laatste tijd het fotografie weer een beetje aan het oppakken en
zit er zelfs aan te denken om een nieuwe body +lens voor mijzelf te kopen. (deze is eigenlijk van mijn moeder.)

Ben benieuwd wat jullie van de serie vinden! Nogmaals, ben nog een beetje een prutser en amateur! Tips zijn dus van harte welkom maar hou het lief :o

Canon1000D
Canon 18-55mm lens
ISO 400/800

1.Afbeelding

2.Afbeelding

3.Afbeelding

4.Afbeelding

5.Afbeelding

6.Afbeelding

Ben zeer benieuwd wat jullie er van vinden :D

Leen

Re: [FOTO] Let's take a picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 13:04

Leuke reeks! Ik ga even gewoon wat aandachtspuntjes voor volgende keer opnoemen.

De eerste vind ik leuk, het was misschien mooier geweest als het tasje er helemaal opstond maar het is niet een storend element.
De tweede stoor ik me een beetje aan de schaduwen bij de armen, maar wel een mooi beeld.
De 3e vind ik persoonlijk niet zo'n sterk beeld, dit omdat ik zelf niet gek ben van schuine foto's. (Volledig persoonlijk dus)
4e vind ik erg leuk, maar ik denk dat het wat sprekender zou zijn moesten de 2 lenzen recht op elkaar zijn gericht en ook op de zelfde hoogte.
Bij de 5e zou ik gekozen hebben om scherp te stellen op de achterste camera, maar wel leuke compositie (eventueel het stukje arm er helemaal op, dus tot aan het bloesje)
6e is ook erg leuk bedacht maar ik denk dat het sprekender geweest zou zijn moesten beide camera's richting jou camera staan, of eentje wel en dan eentje helemaal niet. Nu is het zo net niet, als je me begrijpt.

Ik hoop dat je hieraan iets hebt!

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 21:50

Wat een superleuke foto's!! Ik sluit me volledig aan bij leen!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 14:59

Ik vind dit een leuke spontane en gezellige sfeerfoto's. Bij foto vijf zou het denk ik beide kunnen, scherpstellen op de linker of rechter model. Het misstaat nu niet in ieder geval.