Wat fijn zeg, zoveel leuke reacties
Dank jullie!
vosje456 schreef:mooi!
Heb je het zelf gemaakt?
Ik heb ze inderdaad zelf gemaakt
Krissis schreef:Wat een werk, knap! Lijm je dat? Ziet er zo secuur uit.
snap dat paardenhaar over het algemeen stug is, maar zou je hier niet ook hondenhaar (iets langer, bijv, een bovenvacht) voor kunnen gebruiken?
Het is wel een gepriegel met een dunne pincet om de haren op z'n plek te krijgen inderdaad. Ik denk dat het afhankelijk is van de hond, van de deklaag van onze hond zou het bijv. qua stevigheid wel kunnen.
nientje78 schreef:Wauw

die zijn wel heel erg gaaf zeg.
Doe je ze ook op verzoek
Zo heb ik straks toch nog iets van Cindy zonder dat ze teveel haar gaat missen

Dank je Janine
, gezien de reacties ga ik ze inderdaad op de site erbij zetten
Kom je dan meteen met P.C. spelen? 
Wuis schreef:In één woord schítterend!! Kun je ook zoiets met kattenharen / snorharen? Ik zou heel graag zoiets willen van mijn eerste kat, heb nog ergens een envelopje liggen met al haar kleuren vacht (wit, rood en zwart, was een lapjeskat), haar snorharen waren wit maar ik weet zo even niet hoeveel snorharen ik heb.
Zou je me een pb willen sturen over de mogelijkheden en kosten?

Als de vachtharen niet te dun zijn, zouden die misschien als kleine takjes kunnen en de snorharen als stam? Ik zal morgen eens uitproberen met de haren van onze shetlandschimmel om te zien hoe het met wit wordt.
Leen_ schreef:Heel erg gaaf! Heb je misschien een referentie hoe groot het is? En is elke 'tak' maar 1 haartje?
Zal morgen met de hanger van het witte haar er even een muntstuk naast leggen. Bij de donkere is elke tak inderdaad 1 haartje behalve de stam, die is van 3 haren. Die hanger had ik het eerste gemaakt, was ook wat uitproberen nog en was niet helemaal tevreden over de vorm van de boom
. Bij de roze ben ik wat meer met verschillende diktes gaan proberen dus de stam is weer 3 haren maar sommige takken zijn 2 haren en andere 1 zodat je wat meer verloop hebt naar een "punt"