[TEK] Glock's Undercover

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[TEK] Glock's Undercover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 16:24

Hallo iedereen,,
Ik ben 15 jaar , dus ik heb/had 2 weken vakantie. Genoeg tijd om weer eens aan het tekenen te gaan. Nou, dat heb ik dus gedaan. Ik was aan het kijken of ik nog iets leuks kon vinden ergens en toen kwam ik een plaatje van Glock's Undercover tegen in 1 van mijn boeken. Toen ben ik daar aan begonnen. Het plaatje 9 X 13,5 cm, en ik heb hem ook op die schaal na getekend. Op mijn mobiel had ik al wat foto's gemaakt, maar ik kan dat draadje waar mee ik heb op de computer aansluiten kan niet vinden :o Dus toch maar even het fototoestel gepakt. Tips zijn van harte welkom, maar hou het wel vriendelijk, ik ben geen professioneel kunstenaar dus het is geen meesterwerk, maar ik doe mijn best en met jullie tips kan ik vooruit. Ik heb wel een fout gemaakt bij de frontriem, die moet verder omhoog. Ik ben van links naar rechts gaan werken, dus de linker kant moet ik nog helemaal , en het hoofdstel ook nog. Hier zijn ze dan :
Afbeelding
Het voorbeeldplaatje

Afbeelding
De tekening

Afbeelding
Hier zie je hoe groot hij is

Bedankt voor het lezen ! :)

Esmee_RS

Re: [TEK] Glock's Undercover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 16:46

Heb je hem echt na getekend of over getrokken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 16:48

Citaat:
Heb je hem echt na getekend of over getrokken?

Echt nagetekend kan je ook zien omdat het bovenste gedeelte niet helemaal klopt. Het papier wat ik heb kan je ook niet over trekken, dat zie je volgens mij niet omdat het geen dun papier is. Maar dat heb ik nooit geprobeerd.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 16:51

ik vind hem al heel netjes hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 16:54

Dankjewel :)

Trouwens, weet iemand wat het zwarte erachter is ? Ik dacht eerst dat het zijn hals was, heb ook een klein lijntje op de tekening getekend, alleen lager, want de hals ziet volgens mij niet zo hoog, en als het een hals is, zit er een hele lelijke bobbel zoals op de foto :\ Ik twijfel of ik die er bij teken, omdat ik dus geen idee heb wat het is.

HoresesLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 17:25

Ik denk dat het toch zijn hals is, geen idee wat anders.
Maar je zou hem ook kunnen weglaten, het gaat dan niet raar uitzien, of hoe leg je dat uit :p
Ik vind hem ook erg mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 17:42

Misschien z'n kont, dat ie z'n hoofd laag draagt... Heel mooi trouwens!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 18:19

Bedankt !
Ik ga er straks verder aan werken, ik denk dat ik het gewoon weg laat. Ik ga straks even kijken of ik de frontriem weg kan doen en hem hoger tekenen zoals dat ook op de foto is, en voor de rest even kijken hoever ik kom. Hopelijk heb ik morgen een nieuwe update :)

Oliiviia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 18:51

Ik vind hem al erg mooi worden, ik weet niet of je van plan bent om nog vele lagen te doen, maar anders kan je misschien inkleuren met de richting van de vacht mee.
Hopelijk heb je er iets aan :)
En nog veel succes verder

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 10:08

Dankjewel voor je reactie !
Ik denk dat ik er niet veel lagen over heen ga doen, ik ben namelijk bang dat als ik iets verkeerd doe, dat hij dan helemaal verpest is , en dat alles dan voor niets is geweest :=
Met een volgende tekening zal ik er zeker iets mee doen, het is namelijk wel zo dat niet alles met de vacht mee gaat. Het meeste is verticaal maar er zitten ook horizontale stukken in en daar had ik dus niet zo opgelet. Bedankt voor je tip en hier nog een kleine update. Ik heb zijn wang meer afgemaakt en de bovenkant wat dunner gemaakt. Ik denk dat ik die alleen nog iets bijwerk om dat donkerder te maken. Voor de rest heb ik de frontriem veranderd omdat die eerst niet klopte. Hier de update :
Afbeelding :)

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 11:46

Ziet er al erg goed uit.. Wat je ziet achter hem is zijn schoft en schouder... Hij heeft zijn hoofd iets opzij woordoor een deel van zijn schouder op de foto staat.

Succes ben benieuwd hoe het eindresultaat is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 11:53

Dankje ! Ik kan het er nog niet echt in zien, ben waarschijnlijk niet zo goed in ruimtelijk kijken haha. Ik dacht dat het waarschijnlijk iets op de achtergrond was , een huis ofzo := Nouja, in ieder geval zijn we er eindelijk achter wat het is :) Ik twijfel alleen of ik het wel of niet er bij ga tekenen, ik zie wel. Ik ga straks eens aan de gang met het hoofdstel, ik zit nog even te denken hoe ik dat zal aanpakken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 17:24

Het hoofdstel is zo goed als af, alleen de frontriem wil niet helemaal lukken, die rondjes zijn zo lastig ! Ik denk dat ik maar zelf een nieuwe frontriem ga 'ontwerpen' een iets makkelijkere om te tekenen
Foto's plaatsen gaat helaas niet , omdat het donker is en dan met de lamp zie je schaduw, dus waarschijnlijk morgen weer een nieuwe update, nu ga ik maar bedenken wat voor een frontriem ik ga maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 14:35

Update :
Afbeelding
Alleen de frontriem nog, en ik wil links wat bijtekenen, het lijkt nu net alsof zijn hoofd zweeft.