Wauw, echt super gaaf! Ik dacht eerst dat het digitaal was, maar echt super gedaan !
Naborah
Geplaatst: 03-01-13 20:57
Wauw, echt onwijs gaaf! Hier kan ik zo lang naar blijven kijken! Denk dat deze ook heel mooi in een serie zou zijn met dergelijke werken van dergelijke paarden in andere degelijke kleuren.
Dacht ook eerst dat het een digitale tekening was. Echt supergaaf! Zo mooi! Die kleuren ook en de compositie. Gebruik je nu nog een voorbeeld van een paardenfoto of komt dit allemaal uit je eigen hoofd? Wauw!
Ik keek door UK heen. Zag de titel, toen de Ts en opende hem vol verwachting. En je hebt aan mijn verwachting voldaan hij is erg mooi. Vol met sfeer.
joey_lover
Geplaatst: 05-01-13 23:29
Oh, wauw!! Echt heel gaaf. Het klopt ook allemaal, de compositie en die kleuren. De vogels op de achtergrond maken hem ook echt af. Helemaal top
SilverStorm
Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-13 19:29
Dank jullie wel voor de leuke reacties!
Duke: ik ga heb een idee in mn hoofd waar ik naar ga schetsen, daarna pak er een posereferentie bij die het dichtst in de buurt komt van mijn idee en de rest is uit t hoofd Meestal maak ik of ontstaat er eerst een klein schetsje ter grootte van een atc daar zet ik dan wat kleurtests op om te kijken wat t beste past.