[FOTO] Enkele foto's.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

EllaRose

[FOTO] Enkele foto's.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-13 20:35

Sorry, kon geen goede titel bedenken :o

Hallo,

Ik ben helemaal geen fotograaf en heb er ook niet veel verstand van, maar vind het wel leuk om te doen. Vandaar dat ik dit topic plaats om tips te ontvangen en bij te leren.
Lief zijn hoeft dus niet, eerlijk wel. :)

Alle foto's werden met een Zenit E (analoge camera) gemaakt en een Helios 44-2 lens.
Ik heb ooit nog eens een topic geopend met foto's gemaakt met deze camera maar dit zal de laatste keer zijn. Ik heb ondertussen een Canon A1 gekocht met verschillende lensen en ga vanaf nu daarmee aan de slag. :D

Hier en daar heb ik de foto's wat scherper gemaakt en de kleuren een beetje aangepast, voor de rest is er niet veel bewerking aan te pas gekomen.

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

4. Afbeelding

5. Afbeelding

6. Afbeelding

Marit

Re: [FOTO] Enkele foto's.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 22:42

Leuke stijl ontwikkel je al! Wie weet kun je even bij Volker lionique kijken, haar stijl lijkt een beetje op die van jou. Je foto's vind ik op dit moment nog wat extra's missen, maar de eerste en de laatste vind ik al erg gaaf!

EllaRose

Re: [FOTO] Enkele foto's.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-13 10:33

Bedankt voor je reactie!
Ik begrijp wat je bedoelt met dat ze wat extra's missen, het lukt me alleen (nog) niet om ze interessanter te maken.
Ik ga de volgende keer wat meer experimenteren met composities, zien of er dan iets leuker uitkomt. :)