Op zoek naar kleine lichte camera die wel goede foto's maakt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Zilfstar

Op zoek naar kleine lichte camera die wel goede foto's maakt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-13 10:09

Ik bezit momenteel een digitale Konika Minolta camera maar zeer oude generatie... Ik merk dat ik met mijn gsm betere foto's maak dan met de echte camera. Ik ben nu op zoek naar een goede digitale camera, bijv de Nikon 1 of dat kleine ding van Canon. Wie heeft hier ervaringen mee? Gaat mij dus om een kleine handzame camera waarmee ik goed buiten (wei etc) foto's kan schieten, goed kan inzoomen, mooie close-ups mee kan maken en in donkere omgeving (stal, aula v school vd kinderen) foto's kan maken, filmpjes kan schieten. Delen op internet/facebook is een leuke optie, niet noodzakelijk. de foto's moeten dan scherp zijn en genoeg pixels hebben om goed vergroot af te kunnen drukken. Oja, liefst zonder dat ik van alles moet instellen etc, dus gewoon zo uit de losse pols. (Evt met verwisselbare lens) wie heeft er ervaringen met me te delen?

K_im

Re: Op zoek naar kleine lichte camera die wel goede foto's maakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 10:14

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 11:20

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 12:58

Zoals Kim en Bagheera hierboven al aanhalen, zijn hier INFO topics voor. Jouw vraag past daar prima tussen. Tevens kun je daar al heel veel informatie vinden over verschillende camera's en wat het beste bij je past. Om het overzichtelijk te houden, plaats ik dit topic op slot. Veel succes met je zoektocht! :)