Waar vind je goede tekencursussen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Madeliefjes

Waar vind je goede tekencursussen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-12 13:38

Ik zou graag tekenlessen willen volgen. Ik ben aan het zoeken geweest naar diverse cursussen. Online en hier in de omgeving. Van de online cursussen weet ik niet of dat goed is. Je krijgt natuurlijk minder begeleiding dan als je persoonlijk contact hebt zeg maar. Verder kon ik hier in de buurt niet echt iets vinden. Er zijn wel cursussen maar ik wil graag alleen tekenen/ leren schetsen en de cursussen die hier worden gegeven is vanalles door elkaar. Heeft iemand ervaringen met online cursussen of tekenlessen in de buurt van Hilversum/Utrecht/Amsterdam? Ik hoor het graag.

Nienke15

Re: Waar vind je goede tekencursussen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 14:18

Misschien staat er iets in het wijk boekje? hier in het wijkgebouw is een schilderclub ( zit mijn moeder bij)..

Madeliefjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-12 14:32

@Nienke15 Er zijn inderdaad wel schildersclubs hier in de buurt maar die doen allerlei technieken door elkaar heen en ik wil graag echt alleen leren schetsen/tekenen. En jij kan er zelf ook wel wat van zeg! Jaloers. Je bent nog zo jong en nu al zo mooi tekenen!

Nienke15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 14:41

Hier in het wijkgebouw zijn ook tekenclubs/cursussen hoor :j

Islien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 14:45

Bestaan er tekencursessen?
:= Nooit geweten

Madeliefjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-13 21:49

Niemand een idee? Niet dat ik kan tekenen of het idee heb een groot kunstenaar te worden maar ik wil wat doen ter afleiding van de dagelijkse probleempjes en ik denk dat tekenen daar een goede afleider voor is.

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 15:16

Je zou contact kunnen nemen met de cursussen die al worden gegeven wat je wens is en wat de mogelijkheden hierin zijn. Misschien zijn er ook wel cursussen waar van alles wordt aangeboden maar je ook gewoon mag schetsen en tekenen en je hiermee geholpen wordt. Ligt er maar net aan hoe de cursus is ingericht.

Het ligt er ook beetje aan wat je prettig vind aan manier van leren. Wil je graag feedback op je werk, wil je dit online zoals hier op bokt of graag in real life. Werk je graag in een groep met mensen of liever alleen. Vanuit daar kun je kijken naar wat het aanbod is en wat bij je past.