Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
vezzie schreef:Ja, ik ben weer bezig met coveren en ik heb hier al zo een domme commentaar gehad maar niets houdt me tegen of kan me tegen houden. Als je mij wilt afbreken druk dan maar snel ergens anders op. Wil je tips geven, die zijn altijd welkom, ik probeer mijn best te doen met de tips, maar zonder zangles is het niet altijd even makkelijk. Dus ja mensen ik heb geeeeeeeeen zangles. Ga nu ook niet allemaal op thumbs down drukken, want dan doe je eigenlijk mijn doel mislukken. Want mijn doel is mijn ouders te overtuigen om op zangles te gaan en ik hoopte dat dit misschien een manier was om ze te overtuigen. Maar oke boeien hier hebben jullie de link, laat tips en commentaar achter (breek me niet af) en druk op thumbs up. Het zou fijn zijn. De wereld vergaat
Ik hoop dat je zangles moogt volgen
xTitanic schreef:Ik vind het erug gaaf! maar soms heb ik wel het gevoel dat je adem te kort hebt en ik denk ook dat je moet door zingen maar vind het zo spijtig dat het zo lijkt dat je dan geen adem meer hebt. Leuk dat je Laïs hebt gedaanIk hoop dat je zangles moogt volgen