Aangezien ik dit heel veel langs zie komen dacht ik: 'Laat ik het ook eens proberen.'
Dus bij deze

Ik ben een beetje een van alles wat maar op je pad komt fotografie-hobby-amateurist

Dit is mijn allereerste jaar fotografie en ik hoop dat jullie kunnen genieten van de foto's
en of onderbouwd commentaar of tips hebben 
Het begint met mijn aanschaf van nikon d3100 en mijn standaardlensje 18-55... waarna ik binnen een week mijn 55-300 heb aangeschaft.
Dit kon ik wel voelen in de portomonnee maar uiteindelijk is het voor mij de moeite waard geweest

Zodra ik de camera binnen kreeg kon ik niet wachten om foto's te gaan maken. Dus hier dan mijn aller aller eerste foto

Al gauw nam ik de camera mee met dagjes wandelen in de hoop mooie plekken of dieren vast te leggen

Na een poosje was het eindelijk zo ver, mijn eerste boktmeeting! Honden en paarden en beide voor de allereerste keer voor mijn lens

Ook ben ik dit jaar met mijn camera naar scheveningen geweest. Het waaide toen nog al hard dus achter zat mijn camera best onder het zand

En het was weer eens zo ver, mijn 2e bokt meeting!

Niet heel veel later besloot ik om een macro lens te kopen, waarvan hier het resultaat:

Nooit gewten dat lieveheerstbeestjes zo eng waren

ennnnn mijn 3e bokt meeting:

en tot slot mijn laatste boktmeeting van dit jaar

en langzamerhand maar hopen op nog een jaar vol fotografie en dingen bijleren
)