[FOTO] Vos paardje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

nenahdm

[FOTO] Vos paardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-12 21:17

Sorry, ik kon geen betere titel bedenken :')

Vandaag ben ik weer eens gaan wandelen en heb een heleboel leuke foto's van mijn hondje hier, maar ik denk niet dat ze geschikt zijn om hier te plaatsen :Y) moest je ze niet willen missen, ik open wel eens een topic nog bij beestenboel itp :D
Heb ook een aantal fotootjes van het paardje op die weide geschoten, geen perfecte plaatjes maar vind ze wel wat hebben.

Afbeelding

Hierbij was de achtergrond 3/4de wit dus heb hem helemaal wit gemaakt.
Misschien mocht deze wel wat beter bewerkt worden, er zijn een aantal plekken dat wat dof lijken qua kleur :Y)
Afbeelding

:') just for fun, vond ik wel een grappig beeld :Y)
Afbeelding

Spijtig toch dat het zo'n krullebol is en het moeilijk is om haar ogen vast te leggen..
Afbeelding

Tips en commentaar zijn welkom :evaw:

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 23:01

De eerste twee vind ik persoonlijk niet echt FK waardig. Paard staat er niet goed op, hoogte van camera is een beetje ongelukkig gekozen. Zou mooier zijn als je of op ooghoogte staat, of net heel laag. Maar er tussenin geeft een beetje een vreemd beeld.
De 2e is trouwens verschrikkelijk bewerkt :') Sorry dat ik het zo moet zeggen, je ziet perfect waar je bent gegaan om bij te kleuren. Sommige stukjes heb je helemaal niet gedaan. Als je dat niet direct zo ziet, bekijk je beeldscherm dan eens langs onder, dan zie je vaak al snel alle vlekken ed.

De laatste foto vind ik wel erg leuk. Rustig beeld door scherpte diepte, mooie compositie, al was het misschien mooier geweest moest je links nog wat meer gras hebben. Dus op de guldensnede verhouding zetten. Nu staat hij net niet in het midden, maar ook net niet genoeg opzij, zo ook weer ertussen in.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

nenahdm

Re: [FOTO] Vos paardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-12 07:03

Tja de eerste foto is allicht eigen smaak natuurlijk, ik vind het wel speciaal.
tweede foto inderdaad, slecht bewerkt, staat er ook bij :Y) maar inderdaad stukjes vanonder ben ik vergeten met wit te doen, omdat je dat zelf niet ziet als je gewoon recht op je scherm kijkt. Maar kan je echt zo duidelijk zien waar ik langs het paard ben geweest?
En bedoel je ook de kleuren van het paard?

Leen

Re: [FOTO] Vos paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 21:32

Met kleuren bedoelde ik het wit maken van de achtergrond. Kleuren in dit geval als kleuren met potloodjes oid. dus niet van 'de kleuren'.

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-12 07:08

Heb gekleurd tussen de voorbenen en een stukje langs he linker, tot aan de schouder en dan heb je og de randen onderaan de foto :)
Maar ik heb wel ergere bewerkingen gezien _O-