Ieder jaar organiseren we met een stuk of 10 vrienden Secret Santa, waarbij we lootjes trekken en iedereen een 'iets' maakt waardoor degene die het krijgt weet van wie het afkomstig is. Nou ik had dus iemand getrokken waar ik vrij weinig mee om ga dus ik kon niet iets met inside jokes ofzo doen..
Toen ging ik door haar foto's op facebook kijken om inspiratie op de toen
Nu heb ik dus bedacht dat ik een tekening ga maken van iedereen die meedoet, want er is toevallig met de werkweek in Griekenland een foto gemaakt waar precies iedereen die dit jaar meedoet opstaat!

Maargoed ik ben er een beetje laat mee want vrijdag moet het af zijn
Heb ik 'geluk' dat ik vandaag nog steeds ziek thuis zit, kan ik er lekker aan werken.Nou hoop ik dat geen van mijn vrienden op bokt zit mee te kijken hahah
Dus ik dacht, ik open er een topic van op bokt dat motiveert me misschien om er wat harder aan te werken.. Dus moedig me aan!
Stap 1: Schets met 1 meisje al uitgewerkt

Stap 2:

Stap 3, even met een betere camera gemaakt

Ik heb maar besloten dat dit een wat 'ruwer' werkje gaat worden, ik heb geen tijd om alle details perfect uit te werken.
Het is erg lastig omdat deze foto met tegenlicht is gemaakt dus er zijn niet echt duidelijke schaduwen, ook is hij van facebook gehaald dus hij is heeel pixelig als ik inzoom, er zitten dus wel wat schoonheidsfoutjes in.
Tips zijn altijd welkom!

) vandaag af te zijn!