[FOTO] portret

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Aight

[FOTO] portret

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-12 16:48

na veel wikken en wegen toch maar gaan plaatsen, de foto-kwaliteit is niet zo hoog (bij gebrek aan licht, camera, ervaring, etc.etc.etc.)
ik vind hem wel iets hebben, dus ik zou zeggen brand los! :')

Afbeelding
helaas is de kwaliteit (die al niet te best was) ook nog achteruit gegaan door het uploaden

ps. ik zie nu ook dat mijn huid niet zo vlekkeloos is, ook vind ik bij nader inzien de lipliner niet bij de gloss passen (wou eigenlijk het accent op mijn lippen maar dat mocht niet zo zijn :') :+ )
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 09-12-12 18:24, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: [TAG] toegevoegd.

saskiakefie

Re: portretten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 16:51

Mooie foto. Ik had rechts wel wat meer ruimte willen zien. Verder heb ik het idee dat ik net wat scherpte mis. Hij komt wel binnen. :j

lovey_ou

Re: [FOTO] portret

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 13:25

vind het een mooie foto maar stoor me aan de bewerking. Op je linker wang voor de kijkers rechts zie ik heel duidelijk een ovaal/rondje tussen de moedervlek en je neus. Heb je daar gecloont of gesmudged? of hoe je dat ook schrijft? :')

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-12 17:02

lovey_ou schreef:
vind het een mooie foto maar stoor me aan de bewerking. Op je linker wang voor de kijkers rechts zie ik heel duidelijk een ovaal/rondje tussen de moedervlek en je neus. Heb je daar gecloont of gesmudged? of hoe je dat ook schrijft? :')

Ik zie het nu, je hebt helemaal gelijk, ik heb het gekloond. Omdat de foto heel erg overbelicht was (ongeveer de kleur van mijn trui aan de rechterkant) dus heb ik het vaag met andere delen/kleuren van mijn gezicht. Ik zie nu dat het er idd te gesmuged uitziet. Ik ga proberen het nog aan te passen ;)

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 18:07

Fototechnisch ga ik mee met hierboven, maar ik heb even in je profiel gespiekt en vind de foto je niet echt recht doen := Vooral de lipliner maakt het erg tacky en op de een of andere manier lijkt het heel jongensachtig.. O:)

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-12 22:17

In ieder geval bedankt voor jullie commentaar! Gelukkig kan ik wel tegen een stootje! Maar ik ga eerlijk gezegd mee in al jullie punten en als ik hem opnieuw zou maken dan zou ik het idd anders aanpakken! Maar al doende leert men dus keep up the good comments!! :')

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 18:58

Prachtige ogen, ondanks jouw eigen puntjes vind ik het een mooi portret.