Ik wilde graag mijn jaar in foto's laten zien, om een mooi overzicht te geven van mijn vooruitgang en gave dingen die ik dit jaar op de foto heb mogen zetten!De eerste maanden van het jaar 2012 heb ik amper foto's gemaakt. Ik zat eind 2011, begin 2012 in een fotografie dip
Ik vond dat ik niet goed genoeg was en had helemaal geen inspiratie meer waardoor ik bijna geen foto's meer maakte.Maar toen kwam de lente!
Ik ben altijd al een bloemetjes en bijtjes fotograaf geweest maar met mijn standaard lensje kwam ik daar niet zo ver mee. Ik besloot een telelens aan te schaffen, de beste beslissing in tijden 
1.

Mijn telelens bracht zoveel nieuwe mogelijkheden dat ik weer helemaal zin had plaatjes te schieten. Zo heb ik mijn familie mee gesleurd naar de apenheul
Het was een hele zonnige dag, en het was lastig fotograferen in de harde overgangen van zon naar schaduw.2.

Ik ging kijken hoe dichtbij ik insecten kon krijgen.. Best dichtbij!
3.

Ik heb nog een fotoshootje gedaan met een vriendin en haar pony, mijn eerste paardenfoto's met m'n nieuwe lens.
4.

En toen was het eindelijk zo ver, ik zou de gaafste reis van mijn leven (tot nu toe..
) gaan maken! We gingen naar Amerika! Daar heb ik natuurlijk los kunnen gaan qua fotografie. Het is een prachtig land met zoveel mooie landschappen. 5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

De zomer was voorbij, het werd herfst.. Mijn verzorgpaard staat op een landgoed en het was daar zó mooi.
12.

En mijn eerste fotomeeting
Op het strand van IJmuiden met een ontzettend leuke groep heb ik de kans gekregen hele gave foto's te maken!13.

In oktober ben ik aan de fotoacedemie in Amsterdam begonnen. Het is anders dan ik had verwacht, maar wel erg leuk. Ik krijg verschillende opdrachten die in een totaal andere stijl zijn dan ik normaal fotografeer. Dat is dus even wennen, erg lastig, maar vooral een hele grote uitdaging! Hier onder een paar foto's die ik voor opdrachten heb gemaakt.
14.

En dan werd het gister toch ineens winter
Ik ben er vroeg op uit gegaan, voor het geval het de eerste en laatste sneeuw van dit jaar is. 15.

En dit was 2012 in foto's! Volgend jaar hoop ik nóg meer mooie foto's te maken, vooral mezelf te verbeteren in paarden foto's, en ik hoop een nieuw foto toestel te kunnen kopen.
Bedankt voor het kijken!

http://marithilarius.wix.com/mhilariusfotografie

Die in America zijn echt prachtig zeg!
Ook in de Antelope Canyon geweest zie ik? hebben jullie het droog gehouden?
Mono Lake vind ik ook nog steeds prachtig... en de Horse shoe bend
Maar het gaat steeds beter, haha.
En ik zie je vaak weer in meetingtopics dus wat betreft je voornemen om beter te worden met paardenfoto's moet goedkomen!