Sponsor logo

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

leonie87

Sponsor logo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-12 09:58

Hallo allemaal,

Ik ben met mijn neusje in de boter gevallen en zodoende hebben vrienden van mij besloten mij te sponseren. Zij wonen in Spanje maar willen verder geen grote bekendheid van hun sponsoring.
Naar aanleiding van dit verhaal heeft Julio Miquel besloten ook te willen sponsoren. Hij heeft een klein restaurantje in het stadje Povedilla waar je heel lekker kan eten. De kans dat deze sponsoring echt klanten voor hem zal werven is natuurlijk vrij klein, maar zijn enthousiasme is er niet minder om. Hij kijkt nu al uit naar een grote foto met zijn bedrijfsnaam op mijn paard om aan de muur te hangen in zijn zaak :).
Zijn bedrijfsnaam zal dus als sponsoring te zien worden op mijn sjabrak, jasje en mogelijk ook trui en t-shirt.

Echter we hebben alleen een bedrijfsnaam. Niet echt een logo. Ik ben zelf geen meester in het ontwerpen of tekenen van een logo.
Aangezien hier vele creatieve mensen zitten mijn vraag.
Wie vind het leuk om mij te helpen?

Het logo moet aan enkele Eisen voldoen:
- Volgens de reglementen van de knhs mag de afbeelding niet meer dan 200cm2 bedekken op het Sjabrak. Voor het jasje is dit zelfs maar 80cm2. Het logo moet dus niet te veel details bevatten.

- De naam van de sponsor moet in het logo worden verwerkt. Julianés Povedilla España (voor wie het leuk vind, het is te googlen. )

- Het restaurant heeft wel een visitekaartje. Dit is rood met wit. Het zou leuk zijn als dit thema in het logo terug komt, maar zwart met wit mag ook van mij!

Wie vind het leuk om mij te helpen met een logo te ontwikkelen dat aan al deze eisen voldoet?

Rhyddid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 11:01

Allereerst: onwijs gaaf dat je een sponsor hebt! Gaaf!
Deze advertentie kwam ik tegen op bokt markt: [url]http://www.bokt.nl/markt/ad/87344/logos-voordelig-en-professioneel-ontworpen-nu-maar-€50[/url]
Logo nu voor maar 50 euro.

Succes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 11:42

Even contact opnemen met bokker Ier :j die kan je helpen, zelf heb ik helaas te weinig tijd

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-12 15:13

Bedankt voor de tips, maar ik zoek gewoon creatievelingen die het leuk vind om mee te helpen/denken, niet iemand die het doet om er geld aan te verdienen. Dan kan ik het net zo goed zelf doen. Alleen meerdere mensen kunnen meer dan ik alleen.

Julia

Re: Sponsor logo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 20:38

Het forum UK is bedoeld om eigen gemaakt werk te laten zien of om anderen om tips te vragen. Voor een oproep als deze, verwijs ik je graag door naar de Bokt Markt. Daar kun je een advertentie openen. Bij deze gaat dit topic op slot. Succes met je verdere zoektocht! :)