Ik heb op stal een beetje kleinschalige fotoshoots georganiseerd. Hartstikke leuk geweest alleen super koud. Nu alleen de 2e keer waren er natuurlijk andere mensen.
Heb het op een zondag gehouden, en die avond was direct al heel mijn facebook gespamt met; ''Wanneer zijn de foto's klaar?????'' Oke goed, dat mensen nieuwschierig zijn vind ik prima. Heb gezegd eind die week ze erop te zetten aangezien ik ook stagedagen heb van 7 uur in de ochtend tot 4 uur in de middag. Niet al te veel tijd aangezien ik in de avond of slaap, of bij de paarden ben. Heb ze ook duidelijk gemaakt dat ik ze nog moest uitzoeken en bewerken. Misschien niet duidelijk genoeg.
Dinsdag weer de vraag, nu alleen minder vriendelijk; ''Zijn de foto's nu eindelijk klaar??????''. Uiteindelijk heb ik ze tegen mijn zin die avond afgemaakt, omdat ik de dag erna toch een avonddienst had dus wat langer kon slapen, maar er nog niet op gezet. Uiteindelijk is het donderdag geworden na nog een paar geirriteerde vragen. Wel leuke reactie's gehad van de mensen dat ze blij waren met de foto's.
Iig resprect als je dit hebt gelezen
. Mijn punt van het verhaal is;Hoe gaan jullie om met ongeduldige mensen?