.. een crimescene maken!Ben er al aan begonnen.
Mijn moeder is van de britse dectective series, en ik maak haar eigen 'britse' plaats delict.
Ik wilde een herfstige bos/bosrand sfeer maken, en dan lieft met een brits tintje (dus geen polderrand hihi
maar heuvelig e.d.)Het lijk (een barbie die ik vanavond 2de hands ophaal en ga molesteren op een zo mooi mogelijke manier) moet ze vinden tussen oude herftblaadjes, en daarbij vind ze clues voor de pakjes.
Omdat ik flink mijn best wil doen, en hier echt een 3d kunstwerk van wil maken, wil ik een WIP maken van het verloop!!
- In ben begonnen met een bodem van 2 kartonnen plakken, en heb hierop een heuvel en dal gemodelleerd van karton.. (helaas geen foto van!)
- Daarna ben ik dit gaan bekleden met bruin papier, om hier textuur aan te geven, dit plakte ik met houtlijm.

- Vervolgens plakte ik de overgangen af met crepe-tape. Omdat dit goed overschilderbaar is.
Hier zie je goed het verschil met hoe het er uit ziet met en zonder tape.
http://i115.photobucket.com/albums/n319 ... 140557.jpg
- Bijna klaar met bekleden:

- Een boomstronk gekleid van DAS klei. moet nog worden geverfd,

- Begin van het schilderen. ik gebruik Acylverf (van Amsterdam.. gewoon omdat ik dit nog had.. maar werkt heerlijk)
Ook kruimel ik er al wat herfstblaadjes tussen..

En waar ik nu ben.. Lekker glimmend omdat alles nat is!

Ik wil het gras/mos struktuur geven door er een klein beetje watjes-pluis doorheen te verven.
Het lijk komt in het donkere gedeelte te liggen.
Hopelijk vinden jullie het leuk om te volgen! Het lijkt nu nog nergens naar! en ik hoop genoeg tijd te kunnen vinden wanneer de kleine niet rondbanjerd!
ik volg! 

je gaat een barbie ver vermoorden?