Ben opzoek naar iemand die 1 van mij paardjes kan maken in een beeldje..??? Of weet iemand waar dat gedaan wordt..???
Dacht namelijk dat hier op bokt iemand dat ook deed maar weet het niet meer zeker.. En zou zo graag een beeldje hebben gemaakt van mijn overleden pony'tje...
Hoop dat iemand iets weet hoor het graag..
Groetjes Miranda
Kentaro
Geplaatst: 28-11-12 09:19
Bedoel je een repaint van een schleich paardje?? Of echt een beeldje maken?
Miran_da
Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-12 09:24
ja zo een repaint van schleich paardje idd.. Maar mag ook echt beeldje wezen..
Gaat het om een shet? Ik weet dat er iemand was die met de haren van een (overleden) pony, my little pony's maakte!! (dat heb ik altijd onthouden, want dat zou ik zelf ook willen, wanneer mijn pony ooit komt te overlijden) Vond dat echt heel erg leuk!
Wat super.. Heel erg bedankt voor dat topic.. Ga zeker iemand ff vragen of ie dat zou willen tegen een vergoeding natuurlijk..
Ja het gaat om een shet die ik in maart heb moeten inslapen en doet me zo veel pijn nog steeds en wil graag gewoon een mooie herinnering ook al heb ik die genoeg maar vind het een mooi aandenken zo beeldje wat op haar lijkt..
Kentaro
Geplaatst: 28-11-12 09:56
Kan ik me voorstellen zeg!! Ik zou zo'n beeldje ook heel mooi vinden!! Hoop dat iemand je verder kan helpen! (ik zag troudens ook een topic met repaints van breyer paarden, als je er niet uit komt, zou je anders ook daar kunnen kijken/vragen!)