Tips gezocht fotografie voor weblog

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Wispeltuur

Tips gezocht fotografie voor weblog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-12 19:35

Ik heb mijzelf als vrijwilliger opgeven bij de weblog van mijn stad en heb een hele fijne en positieve reactie terug gekregen.

Nu is dit allemaal super leuk en spannen maar ik heb me tot nu toe vooral geconcentreerd op natuur en huisdieren. Voor de weblog zal ik allerhande dingen moeten gaan fotograferen zoals evenementen, ongelukken, slopen van gebouwen, openingen van nieuwe gebouwen en de bouw van bepaalde gebouwen ed. Voor mij is het dus allemaal aardig nieuw maar ik wil graag bijleren en wil dit graag als kans aanpakken om wat uit te gaan breiden.

Hebben de bokkers misschien tips voor dit soort foto`s? Ik kan allerhande tips gebruiken, van hoeken tot lenzen en van instellingen tot bewerkingen!

Bedankt :)

Anoniem

Re: Tips gezocht fotografie voor weblog

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 09:42

Dat is een erg algemene vraag. Waar je denk ik bij een workshop/cursus/opleiding algemene fotografie van je docent uitgebreid antwoord op kunt krijgen.

Wispeltuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-12 13:31

Femke schreef:
Dat is een erg algemene vraag. Waar je denk ik bij een workshop/cursus/opleiding algemene fotografie van je docent uitgebreid antwoord op kunt krijgen.

Ik weet dat het een erg algemene vraag is en het dus moeilijk is om er antwoord op te geven. Ik zou ook graag een cursus oid. volgen maar jammer genoeg laat het budget het op het moment niet toe, ik ben dus afhankelijk van de tips die ik krijg en de dingen die ik zelf bedenk :)

Toch bedankt voor je antwoord.

Anoniem

Re: Tips gezocht fotografie voor weblog

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 13:33

In dat geval zou ik even een specifiek onderwerp bedenken waar je hulp bij wil hebben en daar specifieke vragen over stellen.
En alvast een aantal uurtjes op internet snuffelen. Want er staat overal gratis informatie over vrijwel ieder fotografie onderwerp. Kwestie van even wat tijd en energie in steken.

Want het is wel erg makkelijk om zo'n algemene vraag op een forum te gooien en anderen al het werk voor je te laten doen.
Vandaar dat ik zeg: zorg eerst dat je zelf wat onderzoek doet en dan met specifieke vragen komt waar je nog op vast loopt. Dan help ik graag.