[VER]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

yvet31

[VER]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-12 21:20

ik heb een klein stukje, en heb de verhaallijn al, maar ben er totaal niet tevreden over.
Dus iedereen met tips is welkom, haha hopelijk word ik iets gespaard.

Haar hartslag verhoogde, haar adem stokte en haar voeten verzwaarden. Zijn gezicht vol bloed, zijn haren verward en het mes in zijn hand. Het bloed droop langzaam van zijn lichaam in een ,voor haar lijkend, zwart gat. Hij verzette zijn voeten, en kwam dichter bij. Bij elke stap verhoogde haar angst. Zijn stem stokte, ze hoorde zijn woorden maar gleden uit haar oren, ze kwamen niet aan. Haar lichaam begon te trillen en voor ze het wist zakte het beeld af.

“Emmm” ze hoorde zichzelf kreunen, een steek in haar hoofd kwam op en daarbij ook de tweede kreun. Ze probeerde haar ogen te openen maar het licht kwam te hard binnen. Ze sloot ze weer om even tot rust te komen. Rustig opende ze haar ogen weer. Wacht! Dit was haar kamer niet! Waar was ze? Op dat moment tikte er een ring tegen de deur. “binnen” wou ze niet zeggen, want wou ze de gene binnen die haar hier heeft neergelegd. Blijkbaar maakte hem dat ook vrij weinig uit. “Hallo meisje” kwam er uit met een onheilspellende glimlach. “Waar ben ik?” schreeuwde ik uit. Hij grinnikte “niet belangrijk”, dat was zijn enige antwoord. “ik heb wel wat eten voor je” langzaam schoof hij een bordje naar me toe met twee broodjes met hagelslag. “nee! Vertel me waar ik ben en wie jij bent!” hij keek op, “je weet niet wie ik ben?”.” Moet ik jou kennen?” Ze zat te denken in haarzelf maar bij elke gedachte kwam er een pijnscheut door haar hoofd. “Nee” kwam er zachtjes uit. Hij gniffelde, dat beviel hem blijkbaar wel. Ze snapte het niet. Haar boosheid vlamde in haar op, wat denkt hij wel niet! Haar hand begon gevaarlijk te tintelen en voor ze het wist zat haar handafdruk op zijn wang. Hij schreeuwde het uit. Je zag de boosheid in zijn ogen. Ze schrok, bang voor zijn reactie. Maar inplaats van een dikke klap terug, sloot hij zijn ogen en liep weg. Hij kon het maar bekijken! Ze wou eerst antwoord op haar vraag. Ze stapte uit het bed en liep naar de deur toe en begon aan de klink rukken. Maar de deur verzette zich geen centimeter. Ondanks dat hij op slot zat ging ze het nog vaker proberen. Haar boosheid ging over naar wanhoop. Wat moest ze nou doen… Lang dobberde ze er over waarnaar de tranen over haar wangen vloeiden. Naar een tijd werden zijn oogleden zwaarder en zwaarder. Ondanks de wanhoop gleed ze in een diepe slaap.

EvelijnS

Re: [VER]

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 15:21

Als je een topic wilt openen met een verhaal in delen, dienen die delen minstens 1500 woorden per deel te bevatten. Aangezien dat hier niet het geval is plaats ik een slotje.