Oud hoofdstel, iets speciaals mee willen doen..help ?!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

sunshine

Oud hoofdstel, iets speciaals mee willen doen..help ?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-12 20:38

Hoi bokkers,

Ik heb hier 't hoofdstel van mijn oude verzorgpony nog liggen, en omdat deze pony enorm veel voor mij betekend heeft wil ik hier wat mee.
Maar ik weet niet wat...ik heb gelezen over laten verzilveren/bronzen maar geen idee of dat wel iets is, want is zoiets mooi om dat op te hangen ofzo en hoe dan?
Ook het bit zit er nog aan, en die moet er aan blijven.

Hebben jullie nog ideetjes?

Groetjes Angie

idefix4

Re: Oud hoofdstel, iets speciaals mee willen doen..help ?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 20:39

Ik zag laatst het hoofdstel in de hal hangen bij iemand. Kon ze zo pakken om mee verder te rijden, als ze een paard had. Vond dat ook wel erg mooi. Voor het leer is verzilveren niet altijd ideaal. Als je het origineel laat en bij blijft houden, blijft hij langer mooi.

Ashkerlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 21:16

Hang een houten kistje (wijnkistje of iets dergelijks) aan de muur en hang hier het hoofdstel in? Het kistje kan je dan nog opleuken door het te schilderen en eventueel een foto van het paard in te kleven. En je kan er nog leuke herinner-spulletjes in leggen of vanboven er op.

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-12 21:44

Ja het hoofdstel moet wel goed blijven, zit echt heel veel waarde aan voor mij dus er mag niks mee gebeuren.
Mijn vriend wil het eigenlijk ook liever niet ergens op hangen in huis, ik begrijp hem wel dus beneden neer hangen zal het niet worden, maar misschien dat we een mooie plek boven kunnen maken.

Guusje1

Re: Oud hoofdstel, iets speciaals mee willen doen..help ?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 19:44

Ik volg even. Ben zelf ook al een tijdje aan het zoeken naar een bestemming van mijn 'oude' hoofdstel!