wie heeft er tips voor mijn tekenkenkunsten? ik vind het nog best moeilijk en ben erg slecht qua schaduwen... heeft er ook nog iemand tips voor het neusje? heeft iemand dus tips? ik ben trouwens nog heel erg bezig met de tekening(als ik verder ben zal ik weer foto's plaatsen)
Ik kan als tip geven: Kijk veel naar de anatomie van het paard. Dit kan op foto's, maar je kan ook gewoon een met een tekenblok en potlood bij een weide gaan zitten en het daarvan natekenen. Nog een tip: www.deviantart.com. Als je bij de categorie traditional art kijkt en je zoekt op 'horse' staan daar ook erg veel tekeningen bij die je als referentiemateriaal kunt gebruiken. Veel succes!
Het is echt een kwestie van oefenen. Ik teken al mijn hele leven en kan pas het laatste jaar zeggen dat ik tevreden ben met mijn tekeningen.
mika11
Geplaatst: 13-11-12 20:47
De verhoudingen kloppen niet echt. Het linkerpaard heeft een heel bol, rond hoofd en een klein puntoortje? Het rechterpaard heeft een heel klein oortje, en een grote stompe neus. Het rechterpaard vind ik al wel beter dan de linker. Dus gewoon blijven tekenen!
pien2010
Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-12 20:50
ik denk dat ik overnieuw ga beginnen en heel toevallig zie je dan geen neusje... zal ik het dit maal in kleur doen?
De hoofdjes zijn een beetje vierkant en mollig ik help je graag zelf heb ik ook een topic over hoe ik mijn paard teken in stappen (die is gesloten) maar mischien heb je er iets aan voor vragen mag je altijd pben [UK] [UK] Mijn kwpner in 10 stappen (dit is een van mijn 1000000 tekeningen haha)
Een topic met een WIP(Work In Progress), een werk dat nog niet af is, dient ten minste drie stappen te bevatten. Aangezien dat hier niet het geval is plaats ik hier een slotje.