Vrachtwagens, motoren, quads, buggies, auto's en heel veel modder. De ingrediënten voor de Dakar rally pre proloog in Valkenswaard. Ik ging samen met de mannen op pad en uiteraard mocht de camera mee, daar zijn toch wel wat stoere plaatjes uit gerold. Een keer wat anders dan paarden, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden 

Commentaar is welkom. Ik had vooral wat meer snelheid en beweging in de banden willen zien. Nu zit er minimale beweging in de banden, terwijl dat naar mijn idee een stuk beter kan. Verder vind ik op de foto met de buggy het jammer dat de achtergrond zo druk is, maar dat hoort ook wel een beetje bij de sfeer van het evenement. Ik denk dat er ruim 10.000 man op de been was
. In ieder geval bedankt voor het kijken!

Commentaar is welkom. Ik had vooral wat meer snelheid en beweging in de banden willen zien. Nu zit er minimale beweging in de banden, terwijl dat naar mijn idee een stuk beter kan. Verder vind ik op de foto met de buggy het jammer dat de achtergrond zo druk is, maar dat hoort ook wel een beetje bij de sfeer van het evenement. Ik denk dat er ruim 10.000 man op de been was
. In ieder geval bedankt voor het kijken!