Ik heb nog een paar voorbeelden, maar daar heb ik nu de foto's niet van paraat.
Hanger
Met suede veters, kraaltjes, bedeltjes, lintjes en een blanco bierviltje op maat gemaakt, maak ik:

Deze is bijvoorbeeld voor in de auto aan de achteruitkijkspiegel, maar ik maak ook die je binnen op kan hangen en binnenkort maak ik ze voor in de kerstboom. Heb al allerlei leuke kersthangertjes om eraan te doen.
Met stift teken ik een afbeelding en/of schrijf een tekst. Deze hierboven is voor een vriendin van mij en dit is haar paardje (in zeer gestileerde vorm getekend). Ik heb de hanger die je hierboven ziet wel later aangepast zodat de touwtjes niet over de afbeelding lopen.
Geur
Maar dan, hoe doe je de geur erop?
Ik ben sinds een paar maanden actief met biologische etherische olietjes. Oliën gemaakt van pure bestanddelen. Dus lavendelolie gemaakt van alleen maar biologische lavendelplantjes en niets anders. Je hebt veel toepassingen ervoor, maar in dit geval gebruik ik ze als geurverspreiders.
Op de hanger voor in de auto heb ik Highway. Dat is een olie gemaakt voor extra alert te blijven tijdens het rijden. Je kunt hierin geloven. Of niet, en in dat geval ruikt het gewoon alleen al lekker. Mijn vriendin kreeg dus met de bovenstaande hanger een flesje Highway erbij.
Maar ik heb voor in huis ook allerlei lekker geurtjes en voor de kersthangers heb ik oliën met de leuke namen: Wintersprookje, Herfststorm, maar ook gewoon Denneboom en Manderijn. De geurtjes blijven maar 1 tot 2 dagen hangen en dan doe ik er weer een druppel olie op.