[TEK] Tom Cruise

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_Baukje

[TEK] Tom Cruise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-12 17:44

Soms moet ik tussen de opdrachten door even wat voor mezelf maken. En ik had weer eens zin in een grafiet portret. Na lang zoeken een leuke foto tegen gekomen.
Ik ben er niet helemaal tevreden over aangezien hij in mijn ogen niet helemaal lijkt. Kan ook zijn dat ik te lang naar gekeken heb.
Toch wilde ik het even laten zien.

Afbeelding
- vulpotlood B
- kneedgum

Gister de pech dat ik door een grote fout in mijn computer al mijn bestanden ben kwijt geraakt. Alle foto's die ik had gemaakt van mijn tekeningen óóit, zijn weg.. Heel erg balen. :\ :\ Maar wat ik dus ook kwijt ben is mijn opdrachtenlijstje. Gelukkig kan ik veel terug vinden in mails, zoals foto's enzo. Maar wil iedereen die een opdracht bij mij heeft, even een pbtje of mailtje doen voor de zekerheid? Dan kan ik makkelijker mijn lijst weer aanmaken.

En een verzoekje voor een nieuwe tussendoor tekening: een mooie foto van een oog. Dus als iemand iets heeft? Graag! Ik ben wel veeleisend, dus graag een hele grote resolutie foto en mooie kwailiteit.

Ik ben erg benieuwd wat jullie van deze tekening vinden. Ondertussen zal ik even updates plaatsen in mijn andere topics.

Cioccolato

Re: [TEK] Tom Cruise

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 17:47

Vind het net een foto, heel mooi gedaan!

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 17:48

Prachtig Babe! Hij lijkt heel goed!

Ik zie alleen wel iets raars bij zijn neus? Of hoor dat zo? Dat dingetje wat "erop ligt".

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 17:50

Ik dacht dat de tekening een soort voorbeeldfoto was, ik maar kijken waar de tekening nu stond :P
Maar echt super knap!
Zijn neus lijkt inderdaad een beetje ingedeukt middenop.

Spytgnieskje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 17:51

Wauw dat haar! Heel 'aaibaar' :P En heeeeeel veel diepte in de tekening, super! Neus is wat minder idd..

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 17:52

Enige opmerking die ik zou kunnen geven,maar dat is puur een eerste ingeving, is dat ik het idee hebt dat zijn hoofd wat te rond lijkt. In mijn hoofd heeft hij een wat langer gezicht. Maar zijn ogen vind ik wel heel gaaf gelukt, die blik van hem heb je echt gevangen!

edit: zit net nog eens te kijken en bedenk dat dat gevoel misschien ook kan komen door zijn best wel forse nek in deze tekening. Hij oogt een ietsje pietje beetje chubby.

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 17:54

Heb de voorbeeldfoto gevonden, was stiekem wel heel benieuwd.
Ook bij de rechterkant van zijn mond/snor klopt niet helemaal. En de oogopslag. Bij jou kijkt hij wat boos, op de voorbeeld foto meer ontspannen. Maar dat is misschien mierenneukerij, maar het viel me wel op, bij het vergelijken van de foto.

Anne_Baukje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-12 22:21

Bedankt voor jullie reacties!!
Misschien dat ik de tekening nog ga aanpassen na jullie tips!

doekenbas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 22:53

Wauww....Prachtig!! Kunnen we ook verzoekjes insturen voor andere knappe mannen!! :P

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 09:42

Hij is heel gaaf. Alleen ik herken hem ook niet als Tom Cruise. Zijn mond is heel anders, lijkt het wel. Wel zonde, want hij is zo mooi getekend.

En wat balen van je bestanden op de computer. :(:)

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 09:43

Ik denk zelf dat de reden dat je hem niet helemaal vindt lijken zijn iets te fronsende blik is. Hij kijkt iets bozer dan Tom Cruise normaal zou doen (althans op een foto dan want in het echt ken ik m natuurlijk niet :D ) Geen idee of je dat er nog uit kunt halen, maar als hij iets relaxter zou kijken heb je hem denk ik echt spot on. Want de rest van de tekening is (zoals we wel van je gewend zijn +:)+ ) weer fantastisch realistisch _/-\o_

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 09:50

Ook ik vind het niet EXACT op Tom Cruise lijken, al zie ik wel dat 't hem is, maar ja, op zichzelf staand is het wel een machtig mooi getekend lekker ding :9