Ik ben er niet helemaal tevreden over aangezien hij in mijn ogen niet helemaal lijkt. Kan ook zijn dat ik te lang naar gekeken heb.
Toch wilde ik het even laten zien.

- vulpotlood B
- kneedgum
Gister de pech dat ik door een grote fout in mijn computer al mijn bestanden ben kwijt geraakt. Alle foto's die ik had gemaakt van mijn tekeningen óóit, zijn weg.. Heel erg balen.
Maar wat ik dus ook kwijt ben is mijn opdrachtenlijstje. Gelukkig kan ik veel terug vinden in mails, zoals foto's enzo. Maar wil iedereen die een opdracht bij mij heeft, even een pbtje of mailtje doen voor de zekerheid? Dan kan ik makkelijker mijn lijst weer aanmaken.En een verzoekje voor een nieuwe tussendoor tekening: een mooie foto van een oog. Dus als iemand iets heeft? Graag! Ik ben wel veeleisend, dus graag een hele grote resolutie foto en mooie kwailiteit.
Ik ben erg benieuwd wat jullie van deze tekening vinden. Ondertussen zal ik even updates plaatsen in mijn andere topics.
) Geen idee of je dat er nog uit kunt halen, maar als hij iets relaxter zou kijken heb je hem denk ik echt spot on. Want de rest van de tekening is (zoals we wel van je gewend zijn