Ben ik weer! Dit keer met 2 totaal verschillende foto's. Per foto licht ik even het een en ander toe.
Allereerst een paardenfoto, hoe kan het ook anders hier op bokt. Op zich niet een hele bijzondere plaat wat betreft licht oid. Het was ongelooflijk bewolkt (geen wolk meer te zien, gewoon een grijze massa) en rond een uur of 4. Niet ideaal licht dus.
Op deze foto staan 2 shetlanders, moeder en kind. De voorste is de moeder en de achterste het kind. Wat vinden jullie ervan? Wat zouden jullie veranderen?
Instellingen:
1/640
f/3.2
ISO 400
125mm

De tweede foto is vanmiddag. Wederom was het weer niet geweldig, maar hierbij heb ik wat ingeflitst. Dit meisje heeft eerder model gestaan, maar heeft niet erg veel ervaring. Al met al hebben we onze draai gevonden en wat dingen kunnen proberen. Deze foto vond ik persoonlijk geslaagd, maar laat nog zeker ruimte voor verbetering. Wat vinden jullie dat het model anders had kunnen doen? En ikzelf? Wat had in de nabewerking beter gekund?
Instellingen:
1/200 (ivm flits)
f/3.5
ISO 200
130mm

En als laatste nog groot nieuws... Wellicht kennen jullie de nieuwe beroemdheid wel, dat fantastisch opkomende talent? Het gaat hier om een plusplusplusplusplusplusplus size model, maar echt werkelijk waar, fantastisch! We kwamen haar onverwacht tegen tijdens de fotoshoot. Helaas was ik net even weg (toeval?) maar 'mijn' model heeft er snel een foto van gemaakt. Eventjes in link vanwege de schokkende schoonheid.
http://tinypic.com/r/11bhks4/6
Uiteraard is dit volledig in scene gezet en is het een belachelijke foto. Ja, ik ben het zelf
Voor een schoolopdracht hadden we bloopers nodig en gezien mijn zelfrespect toch al verdwenen is, kon dit er ook nog wel bij 
Lief zijn hoeft niet, eerlijk zijn wel!
Verder had er aan de rechterkant wat meer ruimte gemogen.
Foto's hoeven niet altijd ethisch gezien mooi te zijn.