graag wat jullie zouden veranderen uiteraard is er genoeg ruimte voor verbetering dus graag commentaar!

ik ben echt nog helemaal nieuw in dit wereldje haha dus graag het commentaar duidelijk dat ik het snap haha
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Yvttheid schreef:Wat mij opvalt is dat foto 3 onscherp is. Deze onscherpte noem je bewegingsonscherpte. Dit is heel gemakkelijk op te lossen, namelijk door de sluitertijd sneller te zetten.
Ook bij foto een zit bij het oor een beetje beweginsonscherpte
Probeer ook op de achtergronden te letten, bij de eerste foto vind ik de stenen waar vanalles op ligt niet echt geweldig. Op de tweede foto is de achtergrond een stuk leuker! Op de derde achtergrond stoort het hek dan weer.
Mag ik vragen op welke stand je nu fotografeert?
En verder gewoon lekker veel gaan oefenen en je in de verschillende standen van je camera gaan verdiepen.
Leer wat sluitertijd, diafragma en iso is en haal daarmee het maximale uit je camera![]()
Verder als je foto's hebt gemaakt kun je ze weer hier op bokt zetten om tips. En zo leer je steeds meer
ik heb bij de laatste de automatische deze vond ik zelf ook behoorlijk onscherp.
Goof schreef:Probeer ook goed te kijken hoe je onderwerp er op zijn voordeligst op komt.
Op foto 1 kijk je wat tegen het achterhoofd aan, de 2e is van bovenaf genomen, dit maakt dat dit geen hele interessante foto's zijn om naar te kijken.