Leuk dat jullie komen spieken om mijn nieuwste creatie te bekijken.
Bij de Action had ik een boel muurstickers gehaald met leuke teksten. Uiteindelijk een keuze gemaakt, maar al snel bleek dat het plakplastic het won van het behang. Kortom: het behang kwam van de muur. Gelukkig was dit behang niet heel erg nieuw meer dus ik was er niet heel erg rouwig om.
Dat werd dus een oplossing zoeken om dit te verbloemen. Niet veel later kwam ik op het idee om de sticker op een schildersdoek te plakken.
Afijn, na een dagje bezig te zijn geweest, kwam het volgende resultaat uit de verf:
De schets

Een paarse achtergrond met zilveren bloemen. Ik heb hiervoor acrylverf gebruikt.
Nadat ik met een roller de paarse verf heb aangebracht, kon ik de lijnen van de bloemen nog aardig goed zien. Deze heb ik eerst met een zwarte stift overgetrokken, alvorens ik met een penseeltje de lijnen zilver heb gemaakt.

Het eindresultaat. Het opplakken van de letters heeft me zo'n drie kwartier gekost. Nu ben ik wel echt een mierenn****r voor wat betreft het recht en precies in het midden plakken, maar dan heb je ook wat.

Voor de nieuwsgierigen: het behang waar de bloemen op staan. Het is moeilijk om te zien, maar het zijn de zilveren bloemen die diagonaal naar linksboven lopen. Het schildersdoek hangt tegenover de muur waar het hart aan hangt.